30-40 tusen kronors budget
Solstickan,
det verkar som om vi har ganska lika bröllop=)
Vi valde att ha få gäster och ville slippa att göra något själva. Vi har en budget på ca 30-40 tusen, vi har mat och övernattning på ett slott för 12 personer och det går på runt 22000,klänningen kostar 2700:- och ringen 8000:-, fotograf 1500:-,buketten max 500:- sedan tillkommer väl lite smådetaljer som tiara och annat smått!
Bröllopsresan fixar våra föräldrar, de dumpar oss med biljetterna på flygplatsen! Jag tycker att det är kanonspännanade, men har inga höga förväntningar utan tror att M2B och jag har det mysigt var vi än hamnar!Om inte annat så har planerandet av denna resa fört våra mödrar närmare varandra och de har koncentrerat oss på det och låtit oss vara ifred med att planera det andra=)
Många drömmer om ett stort bröllop med no limit för att det är EN enda dag i livet och då tycker jag verkligen att man ska se till att man får den dagen man drömt om!
För mig är drömmen att ha familjen nära mig och slippa göra något själv, resten av mindre betydelse och det kommer att passa mig perfekt! Vilken tur att vi är olika!