• Åhsa

Clinique Esthétique eller Victoriakliniken?

Hej! jag ska opereras på Clinique Esthétique 28 mars, och de använder bara koksalt. Jag ska opereras av Mats Malm, och jag fick öfrtroende för honom direkt! verkligen trevligt, och ärlig.
    Tycker du ska ringa runt och ställa frågor, gå på några konsultationer och sedan bestämma dig för vad som känns bäst!

• Åhsa

Hej Filipa,
    nej de använder bara koksalt, även om de har skrivit om de olika implantaten på hemsidan..det är mest för att beskriva alla som finns. jag kommer att ha snittet under bröstet, eftersom koksalt inte kräver speciellt stort snitt. Dessutom känns det bättre att ha det där, även om det försvinner helt under armen känns det ändå som det kan synas mer där. ingen ska ju titta under mina bröst förutom jag (och sambon förstås!)
    min op kommer kosta 32000, 29000 för op och 3000 för narkos.
    lycka till!

• Åhsa

Hej Filipa,
    jag har nån slags kapselförsäkring som ingår i priset. sen är det relativt billigt att korrigera andra småfel som kan uppstå,,papprena ligger härnånstans men jag kan inte hitta dem!! måste nog börja leta..typiskt mig...
    till stranden? är du utomlands? åååå här är det snö och kallt..grät nästan när termometerna stog på -30 häromdagen... men snart r det sommar! ;)
    kram!

• Åhsa

Hej allihopa,
    jag är jättenöjd (än så länge) med mats malm som har opererat mig. väldigt omtänksam, både han och de som jobbade där, de tog så väl hand om mig när jag var där!
    ville bara säga det! :D
    jag hoppas det håller i sig...
    vill tillägga att han inte är prickad, han har bara blivit anmäld, och anmälningarna har inte gått igenom..
    men men, jag tycker man ska ta den kirurg man får förtroende för! det ska kännas rätt på konsultationen!
    kram till alla därute

• Åhsa

*sussie*, det behöver du inte be om ursäkt för! klart vi ska bry oss om varandra! :)
    anmälningar är väl egentligen inte heller helt "okej", menade bara att ibland måste man gå lite på känsla också...
    kram!

Svar på tråden Clinique Esthétique eller Victoriakliniken?