Glamour, mon amour!
ahhh jag hittade hit!! :)
Nu har jag inte hunnit läsa nagra inlägg än, men men...!!
ahhh jag hittade hit!! :)
Nu har jag inte hunnit läsa nagra inlägg än, men men...!!
lapinette- jag aker till st anton den 23...gud sa skönt det ska bli med lite avkoppling! Och skidakning!!! Vädret har börjat lätta...snöade konstant i 10 dagar...1,5 meter snö! Inte kul för de som semestrade da! Ingen sol!!
Nu maste jag iväg och jobba!
Gemma - have a nice trip!!
laban - kul att du hittade nat!! Jag tycker röda mattan later perfekt!!
Skulle du ha den klänningen till efter bröllopet...:? jag har inte hängt med!
Var i malmö hittade du den?
Ska dit snart och kolla runt pa stan. Vet inte riktigt vad jag letar efter! :D
Laban - Vi gifter oss 12 augusti i Lund. Det finns manga bröllopsbutiker i Malmö, men Cinderella är faktiskt en jag inte sätter min fot i igen...Inte nöjd..
Men annars har du 2 sma butiker pa Hansa Gallerian, och alla de andra bröllopsbutikerna. Jag har inte kollat sa har inte sa stor koll...
Men om nagra manader vet jag nan (!) som kommer att sälja..haha!
Lapinette - Jo vi gifter oss bada med australienare!
Jag tycker dessvärre att vart konto springer iväg...Fast just nu mer pa resor..Aker till österrike pa torsdag och sen blir det egypten den 24 april!! :) Andi känner att han behöver semester efter sin langa säsong och jag motarbetar inte det! Sen blir det ju miniresa till tyskland eller till Polen för att köpa sprit till bröllopet. Hellre Polen och passa pa en spahelg...
Lapinette...det later inte kul att du blivit sjuk..
Själv sitter jag och klurar med mitt företag som jag haller pa att starta..Tar mkt tid och ibland känner man att kanske strunta i det..men jag vill!!
Gemma, har aldrig varit i Shanghai sa informera pa!! :)
kan inte avslöja för mkt än, men en butik..;)
Roslagsbrud - du later precis som jag!!
Ska träffa var präst den 5/5. Vet fortfarande inte vilka psalmer vi ska ha.. Nagra tips?
Vi ska ha 3-4 solosanger ocksa. Kan man välja vad förättaren ska säga? :?
den blomster tid vill jag nog inte ha...känns som skolavslutning! ;)
Vi har gäster fran ca 25 länder!! :o
Bunni, jag vet inte vilken den andra är..