Glamour, mon amour!
Skål och välkomna.
Skål och välkomna.
TACK:)
Tjenixen! :)
Hej på er. Det ekar så ödsligt...
Gemma
minns du mig? jag har haft mycket omkring mig... men har läst allt på din förra tråd! och blivit förundrad hur mycket som skrivits! jag skulle aldrig hinna med...
min pappa har fått ett återfall i sin sjukdom så vi kommer troligen att skjuta upp vårt bröllop tills han blivit färdig med sin behandling; troligen kan det bli bröllop i början av oktober istället.
Gemma
har du allting klart inför flytten? hur känns det dessa sista skälvande dagar tro?
Majs, så ledsen jag är för din skull. Och din pappas. Håller tummarna för att han blir bra snart så att ni kan fira din och din mans dag tillsammans, snart! Trist med uppskjutandet men samtidigt... höstbröllop är ju helt underbara. Om du behöver tips så finns jag här!
Har börjat mini-packa inför fredag och Kinaresan, haft några jobbmöten (japp, allt står noga dokumenterat i den andra tråden), Lapinette och jag har haft dejt, urskoj, och allt är upp och ner och härligt som vanligt.
Du hade en tenta om jag inte minns fel..?
Kram, G
jag vill tipsa om de sista sidorna i det aktuella numret av magasinet InStyle - underbara spetsklänningar! bl.a. en hellång Ralph Lauren i svart spets med en svart slipklänning under - något sådant som brudklänning för mig kanske? fast ljus.
sen kan man fortsätta att bläddra bakifrån om man vill och kolla in många privata bilder på underbart vackra julianne moore. jag är rödblond - mörkt rött på underhåret fast blondare (och lite råttfärgad) på ytlagren. kanske ska bli lite rödare, som jm om det blir ett höstbröllop för mig istället?
PS tjuvläste tidningen på Pressbyrån men valde sedan att köpa Elle Decoration UK, just nu endast 39:- (jag är från Småland... ) DS
Åååå In Style, så härligt. Och grattis till ditt fina hår. Vore ju urcoolt om du löpte linan ut och blev ännu rödare, och så sotiga ögon med mycket fransar. Det är mycket roligare på hösten för man kan ösa på hur mycket som helst med färger och dofter. Det var just därför vi valde att gifta oss i oktober. Och stämningen i matsalen blir fantastiskt intim när det är lite kallare ute.
Jag tjuvläser JÄMT. Senast idag. Det är ju så jäkla dyrt med utländska magasin. Vilken tidning är din favvo? Brittiska Marie Claire gillar jag, och franska Jalouse, amerikanska Zink, Instyle såklart, och brittiska elle och vogue. mmmm.
Majs, har du upptäckt bröllopstidningarna Wedding Day och Modern Bride?
De fullkomligt förvred skallen på mig ;)