Glamour, mon amour!
Skål och välkomna.
Skål och välkomna.
Laban - Vi gifter oss 12 augusti i Lund. Det finns manga bröllopsbutiker i Malmö, men Cinderella är faktiskt en jag inte sätter min fot i igen...Inte nöjd..
Men annars har du 2 sma butiker pa Hansa Gallerian, och alla de andra bröllopsbutikerna. Jag har inte kollat sa har inte sa stor koll...
Men om nagra manader vet jag nan (!) som kommer att sälja..haha!
Lapinette - Jo vi gifter oss bada med australienare!
Jag tycker dessvärre att vart konto springer iväg...Fast just nu mer pa resor..Aker till österrike pa torsdag och sen blir det egypten den 24 april!! :) Andi känner att han behöver semester efter sin langa säsong och jag motarbetar inte det! Sen blir det ju miniresa till tyskland eller till Polen för att köpa sprit till bröllopet. Hellre Polen och passa pa en spahelg...
Har inte varit så flitig på att skriva här på bt,men måste ändå säga att man saknar dig Gemma och dina härliga inlägg!
Sötnosar! Jag sitter i min mans pråliga lyxvåning på Hua Shan Lu i Shanghai, väntar på att chanel-nagellacket ska torka, slänger snorkiga blickar mot städerskorna om de inte diskar tillräckligt effektivt och tvättar min mans skjortor. Detta kommer väl att hålla i cirka två dagar, sen ska jag angripa staden och min framtid lite mer seriöst.
Skriver mer senare! Kram, G
Och ÅH vad kul med all aktivitet här... och tillströmningen av nya, helsköna människor. så kul att läsa om era äventyr... mina kommer snart att redovisas med sedvanlig noggrannhet ;)
Gemma, ser fram emot äventyrliga rapporter från Shanghai!
Själv ligger jag för ankar efter en mindre rolig kväll med maginfluensa (eller vad det nu var). Känner mig absolut inte glamorös idag. Har nu lyckats kravla mig upp från soffan och försöker få i mig en banan (vilket är ett helt projekt i sig). Samtidigt är min underbara man ute och guidar min mor och hennes sambo i Antibes.
Själv är jag så trött på resor så när min man föreslog att vi skulle hälsa på hans familj i Påsk blev jag inte alls glad. Tycker jag bara tillbringat kvällar och nätter på flygplatser i väntan på försenade flyg de senaste veckorna. Skulle vilja ha en skön, lugn helg hemma tillsammans. Han tittade på mig och sa: det är nog bättre jag tar upp detta ämne när du är frisk.
Lapinette...det later inte kul att du blivit sjuk..
Själv sitter jag och klurar med mitt företag som jag haller pa att starta..Tar mkt tid och ibland känner man att kanske strunta i det..men jag vill!!
Gemma, har aldrig varit i Shanghai sa informera pa!! :)
Izunia - vad är det för företag som du startar?
kan inte avslöja för mkt än, men en butik..;)
Izunia - låter spännande. Du måste lova att berätta när du kan. Önskar själv jag kunde komma på något eget, något som jag kunde syssla med även från Cannes.
Usch Lapinette, det låter ju inte som att du har kul direkt...
Vilken leverantör hade du till dina dragéer? Vet inte om de levererar till utlandet, men det finns så många olika företag att välja mellan så jag tar gärna ett med goda referenser.
I morgon tjejer, är det dags att prova den lilla rosa för första gången. Ska bli så roligt!
Och i fredags träffade vi vigselförrättaren. Jag hade med mig ett färdigt manus med alla texter i, såväl dikter och sånger, som våra löften och det jag vill att vigselförrättaren ska säga. Kände mig lite dum faktiskt (jag måste ha verkat som värsta kontroll freaken!) men hon blev mäkta imponerad och påstod att hon aldrig hade sett ett så välförberett vigselprogram. Så jag ÄR alltså hopplöst o-spontan!
Nu dröjer det fram till 5/8 innan vi gifter oss, men jag vill ha allt fixat innan midsommar så att jag kan slappna av och bara njuta av semestern.