Glamour, mon amour!
Det var inte svårt att hitta tråden!!
Det var inte svårt att hitta tråden!!
Lapinette:Är du uppvuxen norr om Stockholm?
Har inte varit så flitig på att skriva här på bt,men måste ändå säga att man saknar dig Gemma och dina härliga inlägg!
Gemma:Vilket år gick du på Berghs?
Gemma:Har en tjejkompis som gick på berghs vid samma tidpunkt som dig men en annan utbildning.Skolan är väl ganska liten ni kanske känner till varandra!?.Välkommen hem från Shanghai även om du nu vistas i den södra delan av Sverige för tillfället.
Kram Zea
Gemma:Blev aldrig så långvarig i Shanghai tyvärr,var bara där i några dagar så jag hann inte riktigt komma in i Shanghai pulsen!Var mest i Peking och andra städer i Kina men kände på en gång att Shangai slår dessa städer med hästlängder.Min vän var programledare för ett program som hette fashion house..eftersom det är en liten värld så vet man aldrig.
Kram/Zea
Holt:Det beror lite på vilken Bayswater du är ute efter och därefter priset.Räkna med att den billigaste ligger ca 7500kr.
Det skulle inte vara någon smiley där!Det skulle stå det.
Gemma:Var har du fått att hon är skogstokig ifrån..?Hon är faktiskt helt fantastisk om man lär känna henne.Kommer ha 3 brudtärnor då JM är en utav tärnorna.Alla 3 har helt olika stil men med starka personligheter.I like!
Kram/Zea
Gemma:Tycker det är så härligt med människor som inte följer strömmen!Låter som du haft en härlig påsk.Har inte så stor koll på Skåne då jag bara har varit där vid 4 tillfällen..av de lilla jag har sett av Skåne måste jag ändå säga att Mölle är klart vackrast.
Kram/Zea