Glamour, mon amour!
Roslagsbrud - problemet är inte vilka viner vi har att välja mellan utan vad de kostar. Ett vin vi köper direkt hos importören i Provence kostar 6 gånger så mycket på restaurangen! I know - varför gifte vi oss inte i Cannes!!!? Jo, för att detta är min flickdröm som nu går i uppfyllelse - att få gifta mig med prinsen i Mariefreds kyrka.
Gemma - ja du, det är det som krånglar till det ibland. Jag är envis och letar och stretar för att få det jag vill. Hitta spets, tårta what ever! Har dock lagt ned Schwarzwald då den svenska motsvarigheten inte alla är densamma.
Kaisa - ska inte vara på Taxinge utan ännu bättre Gripsholms Värdhus. Har dock besökt Taxinge flera somrar då vårt sommarställe ligger tvärs över fjärden (då hade vi segelbåt). Vi får se om vårt besök på lördag suddar ut allt krångel vi haft med dem hittills. De har gett oss olika priser på tårtan varje gång vi ringt. Skulle då hellre gynna det lilla konditorit i Mariefred men de har stängt fredag - lördag och vi vill provsmaka något hos dem innan vi beslutar oss.
Gemma - du kanske redan är iväg och provar dina nya skor annars har Frederico ikväll på Regeringsgatan kl 19!!! I will be there!