Brud_juni2007 - förstår precis ... det är jättesvårt att hålla reda på alla på BT. Jag blandar ihop rejält emellanåt. Vi ska åka till Sorrento och bo på Hotel Bristol med havsutsikt och balkong. Inget superlyxigt men 4-stjärnigt och hotellet ser jättefint ut. Ska lata oss, förstå att vi är gifta, besöka Capri, åka utmed kusten, äta massor med god mat och dricka gott vin. Det är bara en vecka för vår egentliga bröllopsresa tänkte vi ta i höst (vi önskar oss bidrag till den). Vi hoppas då på att åka och hälsa på min släkt i Japan (detta beror också till stor del på min far).
Tack Kaisa, det hoppas jag med! Han är så obotligt dålig på att höra av sig. Franska släkten är oroliga för om han inte kommer vem ska då gå med mig fram till altarent??!! Hi, hi...de vet inte om att vi har valt den svenska traditionen. Vi går in tillsammans!
Annars så ringde min blivande man igår och sa att hans chef vill att han ska jobba från Stockholm. Tjohhooo tänker säkert ni (liksom jag) men han vill ju helst av allt byta jobb och litar inte på sin chef så igår satt vi och skrev ned plus och minus på detta erbjudande. Vem vet, vi kanske inte bara gifter oss, vi kanske flyttar ihop på heltid också!!!