• Izunia

Glamour, mon amour!

roslagsbrud..aha! Jag da är det inte sa svart att bestämma sig! :) Vi ska ha 4 solosanger som nästan alla är bestämda. Min ena tärna ska sjunga Ave Maria, den andra ska sjunga Your Song, och andi´s grooms man vet inte än vad han ska sjunga. Sedan ska en vän spela panflöjt. Tror det blir right here waiting,men inte säker.

• Izunia

Jag vet!!! Min tärnas kille ska spela panflöjt....:) Ang latvalet är det inte helt bestämt än. Det maste ju vara en lat som passar till flöjten..Typ inte Popcorn! hahah :D

• Izunia

gemma - pingvinfilmen är sa bra! Köpte den i Bangkok i höstas, men jag grät bara när jag sag den....
    Fagelfilmer....bäst att uppgradera sig med fakta innan man far fagelflunsa! :D

Maste packa ikväll..aker jättetidigt imorgon till Österrike! joohoo!

• Izunia

har faktiskt aldrig varit i NY....(slap on the cheek!) haha..kan inte ge dig nagra tips där.. sorry

• Izunia

jag ska vara där 8 dagar!!! :) Ah det ska bli sa skönt...skidakning, sol, dricka....bra vänner!

Ush det här med att slarva med pillren...jag har glömt att hämta ut nya, sa jag har inte ätit pa nagra dagar och kan inte hämta nya förrän jag kommer hem...

Jag har varit i USA 4 ggr, men da i Californien och Nevada..

• Izunia

Hej tjejer!
    Är i St Anton nu och vi har haft ganska daligt väder fram till nu. Stralande sol ska det vara nagra dagar framat sa jag ser fram emot skidakningen!!

Vi hörs när jag e hemma igen!

• Izunia

Hej igen tjejer...var ett tag sen jag tittade in!

Brud_juni vi är lika gamla.
    Jag har gatt at andra hallet och skaffat en äldre man. Han fyller snart 38..men aldersskillnaden märks knappt...haha inte! Antingen ser jag gammal ut eller han ung! ;)

Akte till lokalen och till min förfäran passar inte stolsöverdragen! Stolarna är sa breda..:( Sa nu försöker jag hitta andra stolar som jag kan hyra in..Vilket i-lands problem..men men.

Gemma, vad kul att du trivs sa bra i shanghai!

• Izunia

man borde ju tycka att det skulle vara tvärtom i starka solen haha!! ;)

• Izunia

Lapinette...det var inte sa underbart som jag ville kan jag ju säga...i väder väg!
    Det regnade mest hela tiden, men det fanns MYCKET snö kvar fran "din" vecka!
    EN soldag pa skidor...brände hela ansiktet och sag pa kvällen och följande dag ut som en tvättbjörn! :)
    Men nattlivet var det inget fel pa..inte heller mitt alkoholintag! :D

• Izunia

Ska du komma till Lund Lapinette?

• Izunia

Kaisa...hahha!!! Det far jag ocksa halla med om! :)

• Izunia

zea ditt bröllop later nästan som mitt! Vi gifter oss samma dag dessutom.

Oh allt detta snack om mat..Ska träffa källarmästaren och bestämma maten pa onsdag. Jag är inte sa bra pa mat..gillar inte nat som har med matlagning att göra sa jag är inte väldigt insatt...
    Det enda jag vet är att vi ska ha medelhavsmat och det känns fräscht och gott för mig!!

Det har precis börjat sjunka in för för mig att vi aker till egypten 1 vecka pa mandag och ska suga at oss lite sol! Det kommer att bli hur skönt som helst.
    Jag har varit alldeles för upptagen och glömt bort att vi ska resa! :)
    Här är lite bilder pa hotellet. Klicka pa bilder..

www.ving.se/hotel/hotel.aspx?&countryid=998&categoryid=2&resortid=1000&hotelid=2390&itemId=2390

Har ni andra bokat bröllopsresa än? I sa fall var? Vi behöver lite inspiration. Väljer lite nu mellan karibisk kryssning eller resa till Tanzania da vi har vänner där..

• Izunia

Tack för era tips..har funderat lite pa det där nu...
    Anledningen är väl att man kanske vill vara ensamma pa en bröllopsresa..Men det ordnar sig. Aker vi dit blir det garanterat kombination av sol, bad och safari.

Efter bröllopet aker vi ocksa pa kort honeymoon weekend för att ta in alla nya erfarenheter! Kanske till Paris eller Venedig. Sedan aker vi pa "riktig" semester i höst/vinter.

Gemma - detta är riktig semester i egypten. Andi ska vila upp sig efter säsongen..haha jag hänger pa! Fast han har precis kommit hem fran ett par dagars vila i Italien!!

Är du i skane?? Hur länge ska du stanna?

• Izunia

ja ni har ungefär samma uppfattning om barn som jag..visst jag känner inget större längtan efter barn ännu men jag är ju bara 25...(min mamma var 24 när jag föddes...) Men..! A fyller 38 nästa vecka sa hans biologiska klocka kanske börjar ticka...?

• Izunia

Roslagsbrud...det är sant det du säger..man gillar nog bara sina egna barn! ;) Jag iaf!! Och alla de väluppfostrade!! oh jag hade nog inte heller orkat bara prata om mina barn utan att ha kvar sitt gamla liv..

Gemma...det är klart att du har rätt..jag skojade bara lite. Men han pratar liksom inte om barn hela tiden sa det är ju skönt för min del! :)
    Nä manga av mina vänner pratar barn..en del har egna och lika manga inte. Sa jag känner än sa länge ingen press pa det sättet. Fast jag har alltid velat ha barn innan 30..nagra ar till godo kvar..

• Izunia

Jag antar det...:) kolla Clintan, Paul McCartney etc..lite väl sent för min smak.. men de fick barn efter 60.. Så jag antar att grejen fortfarande fungerar!

Jag tror nog att vi kanske får barn några år efter bröllopet..kanske 2. Men det stoppar mig inte från att resa, shoppa, snygga kläder och promenera i mina höga klackar trots graviditet!! haha... I hope...

• Izunia

hej tjejer det var ett tag sen...

Är du kvar i Shanghai Gemma?
    Läste ditt inlägg om bröllopet ni var pa i Ungern...jag blev lite rädd där, för vi hade bestämt oss för buffé...men efter det började jag tveka! :o....

Spöket laban.. vi ska ocksa ha san cake topper. Vi ska tom ha en exakt kopia av deras tarta fast inte med röda rosor.
    Du kan hitta deras cake topper pa ebay. fast det var innan jag visste..sa jag har fatt köpa egna prismor och far fixa själv..

När är det alla ska gifta sig? är väldigt nyfiken pa att se bilder fran era vackra bröllop!

• Izunia

jag har faktiskt ingen bild än, för än sa länge bestar den bara av prismor och staltrad..:) Tjejen som bakar tartan ska sätta ihop det...men sa här kommer det att se ut..

groups.msn.com/WeddingIsabelleAndrew/weddingcake.msnw&PhotoID=44

Hoppas att buffén blir bra...det är ju mkt serveringpersonal och de är väldigt proffsiga...far man hoppas efter vad man betalar! :)

• Izunia

haha!! det tror jag inte..:) Da tror jag att Spöket laban leder..var det inte ni som skulle ha 700 gäster!?
    Jag börjar bli nervös att inget blir som jag tänkt mig..

• Izunia

Gemma det var ohyggliga hyror!! wow..man kanske inte ska klaga..Men den där korruptionshärvan som alltid bildas kring lägenheter kan man hitta överallt!!
    Hoppas ni far lägenheten sa att du kan fa nan sömn.. Igar kunde jag inte heller sova da jag satt och tänkte pa hur jag egentligen kommer att se ut pa bröllopsdan! (jag antar att det var mitt största problem den natten..)
    Tänk när allt kommer pa plats och man ser ut som en clown..jaja.

Jag är inte sa orolig ang catringen..de är duktiga. Det var mest tanken buffé vs. 3 rätters..men vi far väl köra pa första tanken..Fästmannen ger mig onda blickar hela tiden da jag kommer med nya förslag..och lite extra förslag..:D Jag far lugna ner mig lite.
    Har fatt upp ögonen för en Monique klänning, men det är nog dags att stänga ögonen igen...:)

Svar på tråden Glamour, mon amour!