• zea

Glamour, mon amour!

Kommer inte jobba alls på 3 veckor, men annars har jag jobbat med en långfilm som har premiär i aug där jag har varit castingansvarig,prod och regi ass..och varit info och press ansvarig för en festival!Gemma även om du var tvungen att tacka nej,så är det ändå skönt att veta att det finns folk som tycker om det man gör.Så du ska plocka lite kultur poäng ikväll,kul!Jag och en vän ska äta mddag och sedan gå till riche...

Kram

• zea

Mamma är den som sköter dragéer biten,Lapinette:säg gärna till om du vill att jag ska fråga var hon har beställt dom ifrån och vad det kostar.En av mina bästa vänner äger ett champagne märke så han kommer sponsra vårat bröllopet med de eller för en väldigt liten peng,vilket är helt underbart!

• zea

Det är underbart med alla dessa härliga människor jag har i mitt liv..I kom till Sverige när han var 3 år gammal+ att hans mamma är svenska så han är väl lite både och.Om man nu kan få barn vilken blandning alla dessa ungar kommer bli.Jag säger gott&blandat!!

• zea

Roslagsbrud:Grattis till namnsdagen!!Självklart ska jag höra med mamma.Champagne funkar alltid vi kommer nog ha någon passande drink också.Det har varit kul att vara med att jobba med denna långfilm men väldigt skönt att de är över.Filmen kommer att gå på bio.

• zea

Nej,utan handlingen i denna film är väldigt hemsk..

• zea

Gemma:Gud, vad händig du är!!Filmen är baserad på en verklig händelse å andra sidan finns det människor som tror på vampyrer..

Lapinette:Låter som om du haft en härlig helg!Med både party och präst.

Har en liten fråga angående osa?Är det ok att skriva tel nr och mail som svars alternativ istället för att folk ska svara med svarskort..Hur har ni gjort?

• zea

Tack,för ditt svar Lapinette!Vi har fått inbjudan med både svars alternativen.Vi tänker köra på mail och tel nr de unerlättar för alla parter.

• zea

Alltid är det något som blir fel med mina inlägg.Hoppas du förstod vad jag menade...

• zea

Roslagsbrud:Mamma har tydligen beställt dragéer från Italien...

• zea

Lapinette:Tycker att ni gör rätt,hade de inte varit för att min mamma fixade det åt oss hade vi nog också strunta i dragéer..Kommer inte åka ner till Cannes som planerat.Skit tråkigt!Måste jobba,när åker du/ni dit?

Svar på tråden Glamour, mon amour!