Glamour, mon amour!
Trevlig resa ner tiil Cannes!Kan säga att jag är avis..typiskt att vädret börjar bli sämre.Du tog med dig solskenet till Stockholm och nu tar du med dig det till Cannes....
Trevlig resa ner tiil Cannes!Kan säga att jag är avis..typiskt att vädret börjar bli sämre.Du tog med dig solskenet till Stockholm och nu tar du med dig det till Cannes....
Gemma:Eftersom jag just nu är mellan jobb så har jag hoppat in på en kompis företag och jobbar på deras marknadsavdelning inte så spännande direkt..Sen har jag extra knäckt endel med jobb där man vistas ute endel...om vi nu syftar på samma sak!?Sedan får jag inbjudningar till endel tillställningar.Har tänkt på en sak,om jag skulle se dig på stan skulle jag veta vem du är fast du skulle inte ha en aning om vem jag är ganska lustigt faktiskt.
Lapinette:Så må vara att det inte är någon sol i Cannes bara att det är grönt med en massa blommor och att det är varmt räcker långt för att jag hellre skulle vilja tillbringa några dagar i Cannes istället för Stockholm just nu.
Kram Zea
Gemma:Nu blev jag nyfiken?Har sett en bild...hmm.Hur länge är du kvar i Stockholm?
Kram/Zea
Gemma:Ahha,nu förstår jag!Finns vissa saker som jag fortfarande tycker är vardagslyx förutom mat och goda drycker är pedikyr..det är bara så underbart.Valborg blir ganska lugnt (tror jag)vi ska ut till min mamma på middag.
Lappinette:Visste att du hade tagit med dig vädret till Cannes!Här är det bara så grått..
Kram/Zea
Gemma:Antar att du hade en skön grillkväll med en massa sköna cosmos a´la Gemma..du verkar ha en bra känsla för saker och ting,min mamma är cool, otroligt varm och med ett hjärta av guld.Mamma bor norr om stan,vill inte riktigt lämna ut var.
Lapinette:Vi ska nämligen på ett bröllop den 20 maj,då ska hälften av mina skålar gå till dig/er
Kram/Zea
Vi gifter oss den 12 aug samma dag som Izunia,undrar lite vart hon har tagit vägen..Vet ni om hon var i närheten av terrorattacken i Egypten?
Sitter här med ett stort smile efter ha läst alla era inlägg!Gemma:Vet inte riktigt hur jag ska göra med vårat festprogram har du några förslag som du skulle vilja dela med dig utav?
Kram/Zea
Gemma:Tack för tipsen!Kommer köra på svenska och engelska,jag har inte orken att köra på fler språk än så(tror jag).Jag och I har sagt om vi mot all förmodan skulle köpa hus,så är saltis ett alternativ.Var sjuk förra veckan och blev frisk lagom till helgen som den energiska person man är blir jag bara så rastlös av att ligga hemma..Så helgen har varit bröllops fri!Har varit på middagar ute och festat och idag var vi 8 vänner som var ute och åkte båt som avslutades med en god men enkel middag.Stockholm är den skönaste platsen att vara på just nu.Minns att för 1 v sedan tyckte jag att det var hemskt att vara här.Snacka om att vädret gör så otroligt mycket.Hur känns det Gemma att snart åka tillbaks till Shanghai?
Kram/Zea
Lapinette:Vilken underbar meny..mmmmm!
Gemma:Var vi en hamnar är du välkommen att hälsa på..
Natti,natti/Zea
Gemma:Grattis till försäljningen,det var inte dåligt.. vilken kanon vinst!Ha en underbar smekmånad nu!!!
Stor kram/Zea
Lapinette:Klart ni kommer att ha en massa energi... av lycka!Shit va spännande nu är det inte långt kvar för er.Har du fått tag på din pappa?
Kram/Zea
Lapinette:Håller med alla tidigare inlägg,angående pappa(viktigast är att han blir frisk)!På lör är du fru inte många dagar kvar,gud vad härligt!Vi ska också på bröllop den 20 maj..vet att jag skrivit det tidigare så kommer hälften av mina skålar gå till dig/er denna dag!
Kram/Zea
Lapinette:Det ska vara fint väder på lör har jag bestämt *stamp*.Om inte, så kommer ni ha en helt fantastisk dag ändå!
Låter som en helt perfekt uppladdning inför den stora dagen.Spännande att få höra allt när du är tillbaks eller kanske få se bilder(hoppas).
Säger bara Kärlek,Kärlek och en massa kärlek!
kram/zea
Fattar inte vad den där smiley kom ifrån ska stå Det!
Gemma:Vad härligt att ha dig tillbaka!
Har saknat dig massor på denna tråd,nu börjar denna andas lite Gemma igen,i like!
Vilken underbar semester ni verkar ha haft i Ungern.Är det något jag tyckte var jobbigt med Kina var just luften eftersom jag lyckades verkligen pricka in att åka dit maj-juni.Du får helt enkelt fokusera på alla roliga saker man kan göra i Shanghai som inte finns i Stockholm.Kan långt ifrån lova något men ska skicka ett meil igen, till mina kontakter i Kina och se om det finns någon ledig tjänst åt dig.Jag vet att du precis har kommit dit men när är du tillbaks i Stockholm?
Stor Kram/zea
Lapinette:Härligt att höra att din dag blev Underbar.En till som vill se bilder!!
Gemma:Har inga planer på att åka till Shanghai,men har lite ytliga bekanta som ska flytta dit i september.Har också bott i London, tycker om att åka dit då och då för en långhelg men är inte alls sugen på att flytta tillbaks.Är lite trött på alla dessa trådar angående strippa på svensexa eller inte, folk blir som galna.Personligen skulle jag inte bry mig en sekund om I vänner beslöt sig för att ha det på hans svensexa.What's the big deal!Kanske är det bara jag som är konstig!?Va bara tvungen att skriva av mig lite.
Kram/zea
Lapinette:Eran beskrivning av gästerna Who is who,vilka språk andvände ni er utav?
Gemma:Anledningen till att dom flyttar till Shanghai är densamma som eran..att hennes pojkvän har fått jobb där(känner honom inte alls, har bara träffat honom vid två tillfällen.)Hon är super trevlig!Som sagt är hon en bekant.Att tussa ihop er kommer bara bli trevligt.
Väntar med spänning hur det har gått med eran våning!!
Kraam/zea