Hej Gemma och alla ni andra!
Här kommer man tillbaka efter en datorfri helg och har massor att läsa. Härligt!
Gemma - håller tummarna att det går bra med lägenheterna. Om det inte blir någon av de två ni tittat på nu så dyker det säkert upp en annan. Själva tittar vi inte ens på boende då vi inte vet vart vi ska bo. I helgen blev O erbjuden att jobba i Lund på sitt nuvarande företag. Vi får se?! Gemma, kan du tänka mig som skånska??!!
Härligt vårväder igår och snö idag?! April i ett nötskal. Kan inte med ord säga hur mycket jag längtar efter Cannes. Det har varit jätteskönt att vara "hemma" i två veckor men vädret har varit uselt. Åker på onsdag morgon och ser fram emot värme och förhoppningsvis sol. Ska bli skönt att ha långhelg tillsammans och bara få rå om oss själva.
Izunia - är du åter från St Anton? Hur var det? Förresten, jag kanske inte vill höra alla härliga detaljer om snö, skidåkning och solsken. Den här vintern har varit en urusel skidsäsong för vår del med avstängda vägar till bergen och när vi väl var i Österrike var det snöstorm i 3 dagar. Vi får se om vi tar en tur upp nu under påskhelgen (om det fortfarande finns någon snö kvar).
Förresten Gemma, när är du åter i Stockholm och hur länge tänker du då stanna? Provade klänningen igår tillsammans med halsband och örhängen. Den blir fin. Mamma syr nu även brudnäbbarnas klänningar och de kommer att se ut som två små karameller i rosa! Det är inte långt kvar för min del ... 1 månad och 10 dagar.