Kaisa: Jag är äldst, hela 8 månader! Annars håller jag med dig - åldern spelar absolut ingen roll. Det viktigaste är att man trivs ihop, har roligt och attraheras av varandra.
Tack för halsbandråd - jag ska följa dem och undvika att ta i för mycket. Är också inne på pärlor, typ sötvattenpärlor i olika färger och former. Fast egentligen skulle jag vilja ha turmaliner. Suck...
Lapinette: din tårta låter som någonting helt i min smak. Själv väntar jag fortfarande på att få förslag från Lidö. Ska bli spännande att se vad de tänker komponera ihop. Men vi kanske skippar tårtan i och för sig, och satsar på en smarrig efterrätt istället. Som ni alla vet så anstränger jag mig hårt för att bryta mot de flesta traditioner!
Några näbbar har vi förstås inte, men att låta några barn dela ut vigselprogram är en väldigt bra idé som jag kanske knycker - om vi har något vigselprogram vill säga..
Japp, jobbar inom media/underhållning och har så gjort i en herrans massa år vid det laget. Gillar det skarpt även om det var journalist jag skulle bli, egentligen. Just nu skulle jag vilja gå vidare antingen inom tv eller förlag, men det är jag inte ensam om...
T hemma konstaterade häpet att hans sommarchinos från i fjol har blivit alldeles för stora! Där ser man vad bra kost och regelbunden motion kan åstadkomma. Fast det kostar att förnya garderoben - hum, ska kanske börja göda honom igen?
Idag åkte sandalerna på för första gången i år. Och fina, filade fötter med nymålade naglar har jag också, även om de är rysligt vita fortfarande!
Sommar, sommar... i helgen kommer häggen att slå ut!