kissnödig efter sex?
Kan det inte ha att göra med att även urinblåsan blir "påverkad" av själva samlaget? Urinblåsan ligger ju nära slidan.
Jag brukar också känna mig "kissnödig" efteråt.
Kan det inte ha att göra med att även urinblåsan blir "påverkad" av själva samlaget? Urinblåsan ligger ju nära slidan.
Jag brukar också känna mig "kissnödig" efteråt.
confetti:
jag har fått uvi (till och från i c:a 7-8 veckor) sedan jag började ha sex bakifrån. Det blir värre direkt efter att jag haft sex. Det kanske, som du säger, finns något samband? Men du har ju tur som slipper uvi iaf .
Jag har också funderat på om det beror på att man inte är tillräckligt tänd, men i mitt fall så tror jag inte att det beror på det. Däremot så blir det ju ett ganska starkt tryck (kanske även mot urinblåsan?) *suck*.
Anledningen till att man ska kissa efter sex är att man då kissar ut bakterierna som kan ha kommit in via urinröret.
Det värsta är bara när detta "knep" inte fungerar .
Nej, det vore ju väldigt praktiskt om man kunde skydda sig mot könssjukdomar genom att kissa efter sex .
UVI-bakterier kan man (om man har tur) kissa ut - det säger ju alla barnmorskor och gynekologger - så det får man nog lita på .