kissnödig efter sex?
Man ska kissa oavsett...brakterier som finns på honom el på dig själv som kan ha förflyttats upp o in.
Sedan så blir man lätt kissnödig ju när det är tryck på men som sagt det sitter där ivägen mellan hålet o knappen så det blir oerhört irrterat ibland när man gnider kropp mot kropp-varmt o svettigt även där, inkl när visa pojkar inte fattar att där ska man INTE pilla el just det med att tro att det är en del av knappen el nåt annat! Alltså man ska helst inte koncentera sig med tungan där heller-
du har grymt mera bakterier på dina händer OCH för att inte tala om i din/hans munn gämfört med dina vanliga bakterier mellan bennen. Tror det ligger på ett par tusen i munnen o bara ett par få mellan bennen, minns inte exakt antal.
Det är ialf ett tips ni kan säga till era respektive att försök att undvika där imellan med fingrar/tunga.
Jag vet precis hur de är att få den kännslan att nej inte nu igen me infektion, det svider ju så förbaskat o vid det här laget känner man till minsta symptom som kommer.
Jag vill inte vara med om en sådan en gång till kan jag säga!! Första gången det hände så försökte jag ignorera det samt att jag inte hade ett öre i plånboken till doktor/medecin. Det slutade med att jag stod på mina knän på jobbet och bara bad om att få bli körd till akuten för jag pissade blod och hade ingen ork alls eftersom det hade gått upp till njurarna-värdens smärta över hela ryggen.
Sluta med att släkting kom o hämta mig på jobbet o betala allt för jag höll på o smälla av....så tjejer...även om det inte kommer nåt ta ett glas vatten o försök att kissa ändå! hehehe