• loppi

P-pillret som glömdes en dag

Jag äter Neovletta 28. Tog ett i måndags kl 21.00 och glömde tisdagens, så det tog jag i dag kl 06 på morgonen. Jag har även min ägglossning nu, är risken större att man blir gravid om man missar ett piller när man har sin ägglossning?

• Svar på tråden P-pillret som glömdes en dag
  • loppi

Ja, asså jag vet inte vad det skulle va annars, innan jag började käka pillren så hade ju jag naturligtvis ägglossning, och det slutade inte när jag började med pillren heller...eller så e det bara min kropp som e skumm

• loppi

ninonica-
    Tack för hjälpen!

• loppi

jag brukar ha ont i magen när det kommer och det är en seg flytning liksom...kommer ca 10 dagar innan mensen

• loppi

MsNordqvist -
    Ja, vist e det skummt...
    Jag har desutom missat en tablett med 34 timmar i samband med ägglossningen...och jag min mens e sen nu ...

• loppi

Jag menar att jag tog en tablett och så gick det 34 timmar tills jag tag den andra

• loppi

hoppas på det...Annars så kommer en söt mulatt om 9 månader =)

• loppi

Jag har gjort det igen! Har missat ett med 48 timmar (fredag kl21.00 till söndag 21.00)
    Och dess på köpet så hade vi lite mys i går morse...
    Ops!

• loppi

Ja jag vet...noll koll. Jag behåller barnet om jag e gravid....skulle aldrig ta bort det. Jag har ett stabilt förhållande och vi gifter oss till våren. Så, vi får väl se hur det ser ut på testet till helgen...

Svar på tråden P-pillret som glömdes en dag