Inlägg från: JoJeB |Visa alla inlägg
  • JoJeB

15 juli!!

Inbjudningar är skickade, kom fram till de inbjudena på "Alla hjärtans dag" Skickade dem så tidigt, då jag vet att många kommer att ha semester 15/7.
    Jag har sådan tur, min svärmor är sömmerska, mina morbröder är vis turbadurer. Så kläder(ej färdiga)och musik är fixat. Lokalen och kyrkan bokad.

• JoJeB

vi har lämnat in min m2bs mormors förlovningsring, för att sätta stenar i den, och ta in den så den passar mig. Kul att använda en ring till vigsel ring, som det finns historia i

• JoJeB

Av den gammla gravyren var det ej så mycket kvar så nu graverar vi den med vårt datum och våra namn.

• JoJeB

Jag är så glad, mitt tyg har kommit till min klänning i dag. det var jätte fint. Så nu är det bara att välja tyg till livet också. Min klänning kommer vara 2 delad, med korsett liv.

• JoJeB

Igår var jag och köpte mönster till min m2b´s kläder. Frockcoat, byxa, väst, plastrong. Så nu ska vi bara hitta tyget till Frockcoaten och byxan sen är det bara att sy

• JoJeB

Nu går det fort. först är det nu påsk sen kommer pingst och därefter kommer midsommar. Sedan är det inte så många dagar kvar till den 15/7. 100 dagar går fort.

Svar på tråden 15 juli!!