hej tjejer,
igår åkte min mormor in på sjukhus för operation. hon har mått dåligt senaste tiden o nu i helgen accelererade det, vilket ju var anl till att jag ej kom i sönd. nu vet vi att hon blir väl omhändertagen.känns skönt!
jag har nästan gett upp hoppet om att träffa er igen men vill, vill, vill o behöver, behöver, behöver.
vill visa bilder o diskutera detaljer. med bara drygt 2 mån kvar till dagen d finns hur mkt som helst att diskutera....
förresten, skulle nån av er, som har erfarenhet av e-bay vilja hjälpa mig att beställa 5 st helvita engångskameror. jag skulle så otroligt gärna vilja ha just sånna som finns på ebay men har inte riktigt ork att engagera mig och registrera mig just nu. givetvis kan jag sätta in pengar i förväg på den ev hjälparens konto (rör sig om ca 300 kr tror jag)- kanske e det tom nån av er som ska beställa 1x kameror å vi kan dela på frakten....
lycka till med fortsatt palnering allihop så hoppas jag vi ses snart. om ni har lust att träffas snart igen kommer jag gärna till halmstad i början av maj nångång.
å just det, tack för hjälpen med klänningsval (igen!!!). det blir den ni allihop röstade på :) (tror jag ;))- känns superbra! med tom kikdamernas godkännande känner jag att valet ej kan ha varit fel.....
ska förresten beställa ring idag-kännns jättespännande. vad har ni valt för ringar/var har ni köpt dem?
förresten robie, såg i en tråd att du frågade om tysklandsviner. har ni varit där än? vad köpte ni?
annars kommer jag få förslag på bra, prisvärda vita, röda, mousserande, dessert viner imorgon av mina catering gubbar (har haft lyxresto o har jättevana vid bröllop så de kan sin sak) som jag kan dela med mig....