• physalis

Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

annelieE

Vad kul att du blev hippad!!

Vågar inte ens tänka på om och när det skulle ske för mig... :)

För er som undrar, så har jag bytt nick...

X Christina.

• physalis

Jag kommer att vara en del i Halmstad i Juli, tror jag. Om det är någon som fortfarande inte har gift sig då, och som vill anordna träff (jag vet ju inte rigtikt när alla här gifter sig...) så kunde det vara kul! Då hänger jag på!

Xtina

• physalis

eller, när jag tänker efter så blir det ju desto mer intressant om någon
    HAR gift sig på träffarna...

Ursäkta,ibland är inte hjärnan med... :)

• physalis

Jag har varit lite nyfiken på när ni gifter er här inne... :)

Har säkert nämnt det tidigare, men själv gifter jag mig 9/9 i år.

nyyyyfiiiken!

• physalis

Robie

jag var inne på din hemsida för en lite närmre titt, och insåg att vi är gamla bekanta, hihi....

Och tro det eller ej, jag minns vincent. Jag minns hans första höst, han hade aldrig dett löv innan, och nu var det tusentals av dem, och han var tvungen att jaga allihopa. :)

Det var en väldigt söt hund!

• physalis

robie

ojojoj vilka drömmar!

vad gäller frågan hur vi är bekanta, så kanske du vet vem jag är om jag säger att sist vi träffades var det på midnattsmässan i ml-kyrkan på julafton. Min blivande hade friat till mig ett par timmar tidigare och jag var lite hispig... :)

Säg till om du behöver fler ledtrådar! :)

• physalis

robie

nä, jag kopplade inte helt heller förrän jag gick in på din hemsida och såg fotona, och även då tog det lite tid innan poletten trillade ner :D . Man ser ju lite annorlunda ut nu så här 10-12 år senare, och när jag tänker på dig ser jag ju dig 14 år gammal framför mig :D

Om du menar bröllop, så är det nog ingen av det gänget som vet... Jag har lite kontakt med p, men tilfället har inte riktigt kommit. De andra ( allihopa tror jag )träffade jag i somras av en ren slump, faktiskt! vi satt och fikade, och det var väldigt kul att se hur vi var som vuxna. Jag menar vi umgicks ju som mest under de jobbigaste åren av ens liv rent personlighetsmässigt. man märker ju att det har skett en klar positiv utveckling med åren... :)

Jag har ett år kvar! Sen vill jag börja göra barn!!! :) med MIN fredric!!! (ja, jag har också en) :D

• physalis

robie

min fredric är svensk!

Och vad kul att du håller kontakten med S, hälsa! hon berättade om sina karriärsplaner sist, och det kändes bara så rätt! det var så kul att se vilka supertjejer alla blivit!

Och jag ska hälsa P, som sagt - vår kontakt är hjärtlig, men sporadisk. Det var ju så krångligt mellan oss ett tag på den tiden det begav sig, men hon har alltid en plats i mitt hjärta :)

Och jag tycker det är jättekul att ramla på dig härinne! :)

• physalis

Jag kommer att vara i hstd en del i juli, då man måste vara på plats och planera vissa grejer, typ, tårtsmakning osv. :) Så är det någon träff då, så hänger jag gärna på! Söndagar är jag dock alltid upptagen på!

• physalis

popinella

jag avundas dig!!! :)
    Jag är fortfarande i valet och kvalet om huruvida jag ska lägga till min m2bs efternamn eller bara behålla mitt eget. Mitt efternamn är fruktansvärt ovanligt, och det kommer antagligen att dö ut med min familj, så jag känner rätt starkt för det. Samtidigt vill man ju heta samma när man är gift, men min m2bs efternamn är inte det snyggaste. Inte vanligt eller fult, men lite... burleskt, tungt. :D

Han vill inte ta mitt, för han identifierar sig starkt med sitt efternamn, och jag tycker inte han ska ta mitt då det klingar sydeuropeiskt, och det kan vara bra om någon av oss har en chans på bostadsmarknaden tex... För detta är något jag har haft problem med, även om jag är svensk...

så vad göra? ska jag lägga till hans efternamn eller inte?

• physalis

gud vad spännande att det börjar närma sig ordentligt för några av oss! :)

popinella

mitt efternamn är så ovanligt att jag nog inte vill lägga ut det på BT, men är ni nyfikna kan ju robie ta det på nästa träff! :D

• physalis

popinella

ja, det är ju inte det vackraste efternamnet, egentligen är det rätt fult, men det är väldigt fördelaktigt i mitt karriärsval.

Och sedan känner jag väldigt starkt för den delen av min bakgrund, sedan det är en del jag som tonåring förkastade och skämdes för. Det har ju totalvänt nu på vuxna dagar...

Usch, jag tror att bröllopsnerverna har börjat komma, jag har också börjat drömma märkliga drömmar... Nu är det ju mindre är tre månader kvar...

• physalis

popinella

oj, nu blir JAG nyfiken!

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)