Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)
Catha, *håller tummarna*, vi hoppas det går bra! Lycka till och kram,
Anna
Catha, *håller tummarna*, vi hoppas det går bra! Lycka till och kram,
Anna
Godmorgon!
Hoppas allt är bra med er alla!
Om det är fler som vill lämna åsikter om ring vore jag jätteglad (det är helt ok att inte gilla dem också ) Jag är just nu vansinnigt ambivalent!
Catha, *hoppas hoppas allt gick bra*, trots att vi inte hört av dig. Tänker på dig...
Ohaaaaaa! Så bra! Vad glad jag är för er skull!!!!
Lycka till på intervjun nu då!
Tack för input på ringen!
Kram,
Annelie, Catharina och ni andra, har en bild från en tidning, men tyvärr ingen scanner...
har letat på internet, men kan inte hitta någon som ens liknar den från Albrekts.
Det man kan likna den vid är väl en vanlig kamring, (finns också på vigselbuktiken - vigselringar- ex modell 407.5)
Ni är jättegulliga som hjälper mig, tack! :)
Annelie, hoppas du kan kurera dig i helgen och snart känner dig bättre!
Kram,
Anna
Hallå på er alla!
Jag kan i morgon (nu har jag tom rutor runt om i min bil så nu är det bara att tuta och köra!!! :)
Jag slutar 16:00, kan väl vara i Halmstad runt 17, var ska vi träffas?
Popinella, den där ringen du länkade till var OCKSÅ jättefin! Phu...jobbigt detta
Catharina, hoppas du också har möjlighet!
Hur gick det förresten på intervjun?
Robie, hur gick er tävling? Höll du dig på fötterna? :)
Ska bli jättemysigt att träffas!
Kram,
Robie, kan jag komma till dig först? Jag hittar inte till Vattenporten... :)
Egentligen ingenstans... Men om Robie är hemma så parkerar jag utanför henne och så kan vi ta följe...
Om hon inte kan, så kan vi mötas utanför typ Åhlens eller nåt...
Jag loggar ut mig nu, men tittar självklart in i morgon när jag kommer till jobbet!
Sov gott alla!
Kram,
Robie, vad duktiga dina vovvar va! Skoj!
Trist att du ska jobba dock...
Vad säger ni andra, ska vi skjuta på det...?
Catharina och Annelie, vad säger ni? Jag omförhandlar gärna dag, det är helt ok...
Popinella? Är du här något?
Jag har mobil nr 070-276 10 04 om det är något.
Det hade verkligen varit skoj om vi kunde få ihop ialla fall en träff där alla är med nu innan bröllopen verkligen går av stapeln...
Hör av er...
Kram,
Men vi blir "bara" tre eller? Kommer Annelie? (Annars är det du och jag Poppis! :)
Eftersom jag har en bit att åka så vore det kul om så många som möjligt kunde så klart! (inget ont menat på något sätt, men ni förstår hur jag tänker hoppas jag!)
OHHHHHH Robie!!!!!!!!!!!!! *avundsjuk* Hade också anmält mig, men någon hann före.... och tur var väl det egentligen, för ärligt talat så är min rumpa inget direkt "foto-material". De är ju jätteduktiga, du kommer att bli supernöjd med bilderna, det är jag säker på! Grattis Grattis! Hotellet lät ju inte heller fel precis.... :)
Återigen, upp för fler förslag på träff-datum...
Popinella, jag håller på den "hårda lilla saken"