Robie, vad kul! Vart kan man se din kändisrumpa sen då? Du måste länka när den är ute på nätet! Eller blir det på den länken du skickade? När ska bilderna tas? Du måste berätta sen!
Härligt med hotellet också, låter ju riktigt lyxigt!
Jag ska träffa frisören/sminkösen halv sju ikväll. Det ska bli kul. Måste bara komma ihåg att ta med bilder på hur jag vill ha håret.
Tittade igår på tiara och lite olika diadem. Glitter hade jättebilliga och jättesöta så jag tror jag kommer köpa nån därifrån. Kanske inte världens bästa kvalitet, men det gör ju inget eftersom man har den för första gången då. Inte direkt så att man hinner slita ut den.
Igår kollade jag även på väskor och hittade två jätteenkla, men väldigt fina väskor i samma färg som klänningen. Båda billiga vilket man ju tycker bra om! Vet dock inte vilken jag ska ta... den ena var mjuk i materialet och lite längre. En sådan man håller i handen. Öppningen var som en portmonnä (stavas?). Det fanns ett metallband att hålla i, men det var inte snyggt så blir det den väskan så kommer jag inte använda det. Den andra väskan var en hård liten sak (hur lät det?), fyrkantig med ett långt pärlband som axelband. Jag vill inte ha långt axelband, men detta kunde man snurra flera varv runt överdelen på väskan och då blev det ett jättesött kort band istället att hålla i handen.
Vet inte vilken som passar bäst till klänningen... tror ni på en lång mjuk eller en fyrkantig hård?
Dagens i-landsproblem...