Inlägg från: Poppinella |Visa alla inlägg
  • Poppinella

Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)

God morgon!

Här kommer en länk a-k. Lite längre ner på sidan finns måååånga länkar till väldigt roliga hemsidor där man kan beställa material!
    www.familjeliv.se/Forum-5-179/m7944121-1.html

Den 29, 30, 31 samt 6:e jobbar jag kväll så då blir det svårt för min del... så typiskt. Några datum som jag kan är:
    26/5 - eftermiddag
    5/6 - hela dagen
    7/6 - eftermiddag
    8/6 - hela dagen

När var det dags för Zilla att gifta sig? Var inte hon först ut? *minns inte riktigt datumet, oops!*

Har ingen bild på den första jag beställde av min kusin. Vi har ju liksom ritat ner det och förklarat för honom. Dock är det ju inga problem om jag ändrar mig eftersom han inte gör dom förrän i augusti. Blir ju dock en aning (!) dyrare att ha en med desto fler stenar i...

• Poppinella

5,7 och 8:e kunde ju både du och jag Robie i alla fall. Hur har ni andra det då?

Välkommen SuSen1980 och välkommen tillbaka Physalis! Kanske ni vill vara med på nästa träff som nu planeras?

Annelie! Vad kul med hippan! Ser fram emot att få höra om den!

• Poppinella

Ja, nu vill jag också veta. Vem är du bröllopsommar? Välkommen om du är ny här!

• Poppinella

Hej på er!

Jag tycker nog också att e-bayskorna var finast a-k! Fint med lite diskret mönster på.

Paraply ja... hade inte en tanke på det! Bra att man har er så man får reda på såna saker!

Vi har gjort en stor förändring i gästlistan så här i sista minuten! Vi har tagit bort alla vi "bör" bjuda till förmån för alla vänner och så som vi vill bjuda, men annars var tvungna att sålla bland. Det känns så otroligt bra för plötsligt är gästlistan klar, bara så där! 100 kilo sten som lossnat från mina axlar...
    Det blir helt enkelt ett bröllop i vänskapens tecken. Vi tar våra vänner och våra familjer och sedan ett par i släkten som vi umgås med. Min kusin och hans tjej är ju självklara tex eftersom vi faktiskt umgås med dom.
    Det blir fortfarande det antalet gäster som vi tänkt från början, runt 50, men nu får vi med alla de vi verkligen VILL bjuda!
    Åh, ni anar inte hur lättad jag är nu... eller jo, det gör ni nog.

Kul att numret har kommit ut. Har själv inte sett det ännu. Jo, texten då, men inte det färdiga resultatet. Stämde alla datum och så?

• Poppinella

Nu har jag bokat hotell! Fast Conny vet inte om det än *oops*
    Vi har pratat om Norre Park och jag såg att de har ju bara en svit och jag känner mig lite stressad över att vi inte bokat ännu. Tänkte att jag ringer och kollar om den är ledig då i alla fall och det var den.
    Vill nu han inte vara där så är det ju inte svårare än att vi kan avboka den!

• Poppinella

Vi gifter oss 2/9 så det blir en vecka innan er physalis!

R&F
    Conny tyckte bara dte var bra att jag bokade hotellet! Nu har vi ju om inte annat nåt att falla tillbaka på. Tänkte att vi ska fösöka titta på rummen och såoch bestämma oss helt sen, efter att vi tittat runt lite.

Annelie
    *tss* Jag visste om det! Tyckte det var ett skitbra sätt att lura iväg dig på! Hoppas det blev lyckat trots regnet!

• Poppinella

Robie, undrar just om det är från Propellergatan som drömmarna spökar *vissel vissel*

• Poppinella

Hej och förlåt för att jag inte varit inne här på några dagar... har jobbat, jobbat och åter jobbat. Däremellan har jag varit i stallet och tvättstugan ungefär

Jag kan vara med på fredag, men antagligen inte så länge. Vi ska till Kalmar då så Conny hämtar mig från träffen så åker vi direkt i så fall.

Har köpt en väska nu förresten och den är jättesöt! Om jag kommer ihåg ska jag nog ta med den och visa för er om ni vill! Den är så söt min lilla väska!

• Poppinella

Just det ja, helst kan jag så tidigt som möjligt efter 15...

• Poppinella

Så bra, då ses vi 15 där då! Ska bli lika roligt denna gången!

Vad händer med Zilla egentligen? Kommer hon med denna gången?

Svar på tråden Halmstadbrudar se HIT!!!! (del4)