• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Gerda

Inte än på mååånga månader ju! Jag børjar bara på ett nytt uppdrag i næsta vecka (hoppas jag). :D

November komemr bebbe, ska jobba så længe jag kan så jag får mammapenning!

Inget bredband hemma ännu :(

• Hej baberiba

Gerda

Då får du BT:a från ditt andra uppdrag:D

• Gerda

Jajemän! Hoppas iaf få surfa när det är lugnt.... Men man vet aldrig vilka policys føretagen har.

:D :D :D :D

• Gerda

Idag MÅSTE jag ta tag i brøllopet och ringa stadshotellet o høra om de verkligen kan ordna det rum vi vill ha!

Før sen ær det dags før alla papper att ordna med ju!

• Hej baberiba

Gerda

Surf on:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Vilket datum gifter ni er?

• Gerda

Det verkar bli 2 september 2006 på sambons fødelsedag... Vi kom fram till att vi hinner spara till det mindre brøllopet samt att jag fortfarande kan åka mellan oslo o ørebro ;)

Allt beroende på om vi får en BRA lokal/festvåning... så det hastar!

• Hej baberiba

Gerda

Vi bestämde oss i April att vi skulle gifta oss i Aug samma år:o dvs 2005. Så det gick verkligen snabbt:D men vi hann med allt....så då klarar ni säkert det oxå;)

• Gerda

Ja, det gør vi nog. Är bara petig med middagen... å førsta handsvalet Herrgården är upptaget... så allt hänger på Stadshotellet med middagsrummet som har utsikt över ån o Slottet ;) *lycka till* :D

• Hej baberiba

Gerda

Hoppas ni får tag på stadshotellet med den våningen med fin utsikt...:D synd att herrgården var upptagen:o

Svar på tråden Oups...lite snabb 4