• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • hellokitty

Nu är jag här!!

Men hänger som sagt på FL också.....
    Kommer ju få Luddis innan jag gifter mig så känns lite mer angeläget med EDA och lustgas än papiljotter och krås!

Cheers, Klart får husbandet också följa! Vi har espressomaskin så han kan få göra lattisar till oss alla....

• Hemligt ( fast inte längre)

hellokitty
    jo det är klart och kanske lite sånt här med tanke på att Luddisen ska ut

• hellokitty

Nä nä... Jag är en fin flicka. Jag inte!

Läste en rolig historia om en förlossning på FL. Man blir ju helt koko av lustgasen och en tjej var inne på förlossningen och vankade av och an och väntade på att saker och ting skulle hända. Plötsligt ser hon en bajskorv på golvet och utbrister "Fy fan, vad äckligt!! Vem har lagt den där?!?" Då säger pojkvännen lite snällt att "Men älskling... Det var ju Du....."

Väsrta skräcken... Att sk*ta på sig under förlossningen.. och kladda ner barnmorskan... SKulle vara lite kul att se dock. Jag ska ha kameran med mig ifall något sådan skulle hända.

• Gerda

:D :D :D :D

Den tråden är helt underbar Kitty! Trøstar mina fobier om sprutor, smärta och

Hahahaha, fy va pinsamt men dom är nog vana så det är nog inget att oroa sig för...
    Fast jag menade ju egentligen inte s*ita, utan krysta

Ser det scenariot framför mig, där går hon och så ser hon korven... och pojkvännen lite försiktigt säger...
    stackarn han måste ju vart livrädd för att hon skulle få ett utbrott

• Gerda

Hemligt

Han kanske var rädd att få på sig!!!

:D :D :D

Hörde av en kompis som fick barn för nåt år sedan att hon fått ett utbrott på sin sambo... han försökte trösta mellan värkarna och hon vräker ur sig, håll k*ften det är f*n ditt fel, det är ju du som har stoppat dit den... typ nåt sånt skrek hon, stackars kille
  • hellokitty

Ja, usch... Undrar vad man kommer säga för hemskt till sambon....

Har hört att det är många som hör helikoptern också när dom är höga på gasen.... Kan det vara den rosa hellakoptern månntro?

Gerda, Då har Du även läst om hon som ville åka till zoo, sno en apa och raka den... och hon som såg en anka inne på förlossningen... .-D Undrar vad man själv kommer mumla om.....

• Hej baberiba

Hello kitty :D:D:D:D:D:D

Vilka stories:D

Vad bra att husbandet får följa med:D han är ju xpert på lattisar:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4