• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • hellokitty

Kronans hemsida:

www.kronancykel.se/se/Barnvagn/Barnvagn/

Gubbarna gör du likadant på fl som här... Förstår inte varför det inte funkar för dig... Glömmer du näsan kanske?

Vilken lyx för er... som slutar tidigt alltså. Själv är man säkert kvar till 21 idag. suck...

• Hej baberiba

Kitty

På FL när jag svarar på inlägg så funkar bara denna :) inte de andra snubbarna....hmmm...skumt.....:D:D:D men så är jag hemliga agenten 8)
    :D:D:D:D

Ska kolla in barnvagnarna:D

Så skönt att sluta tidigt...Vi ska iväg och shoppa klinkers till vår utetrappa...:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Tyvärr inte presenter till mig men man kan ju låtsas, det blir så mycket roligare att packa upp varor då

Meeeja tequila....
    Shkål

• hellokitty

Kollade bara snabbt på en sida men verkar som om Teutonia är någon hundralapp dyrare än Kronans..... Tror den vi köper kostar 5.500:-

Såg ju ut att vara fina vagnar... det där är en hel djungel för mig... är ju inte så insatt direkt

*oo mitt i huuuvet, han tjodde vischt ja va ett hååål*

*harderajan rej*

• Hej baberiba

kitty

Vi som är rika köper Teutonia:D:D:D:D:D:D hahahahahahhahahahahahahahahahahaha

• Hej baberiba

Hemlisen

Schkåål med dej...Tequila raj raj...:D:D:D

Citerade Dynamit Harry lite, tycker han är stört skön

Svar på tråden Oups...lite snabb 4