• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Dallandra

Morrn...

Kräktes för en liten stund sedan.... men det var rätt skönt för igår oroade jag mig för att jag mådde för bra
    Jag är sjukt nojig denna gången och oroar mig för minsta lilla.. inte så konstigt kanske..

• Hej baberiba

Dallis

Jag vet att det är lätt för mig att säga men försök att inte oroa dig. Tänk istället att det kommer att gå bra eller förresten tänk inte alls:D bara låt tiden gå....:D

• Dallandra

cheers
    Jag försöker att inte tänka så mycket på det, som tur är har vi ju flytten som tar rätt mycket tid att planera... men så fort något är "konstigt" så kommer oron krypande.
    Nu vill man bara att tiden ska gå fort som f-n, både för flytten och för grav.

• Hej baberiba

Dallis

Ja det är bra att ni har flytten men du får inte lyfta tungt :o

Har haft möte nu och det är uppsägningar på G:( hoppas att vi på sälj klarar oss:o vi får veta om ett par veckor:o

• Dallandra

cheers
    Ingen risk att jag kommer lyfta tungt, min man har förbjudit mig
    men samtidigt så känns det inte rätt att bara titta på när de andra sliter och bär... men så får det bli

Usch, inget kul med uppsägningar och att gå och vänta på besked... Håller tummarna för att du får vara kvar!

• Hej baberiba

Dallis

Bra att din man förbjuder dig...:D du får sköta marktjänsten som fika och middag:D

Vi är alla nervösa..:o

• Dallandra

cheers
    Precis vad jag tänkt :D
    Kommer att packa upp i köket bl.a medan de bär och konkar. Vi ska försöka att köra så mycket som möjligt innan stor flytten går så att det är så mycket kvar här.

Förstår att ni är nervösa, sådana besked vill man inte behöva vänta på!

• Hemligt ( fast inte längre)

Hemlisen is back!

• Hej baberiba

Haaloj hemlisen:D

Här är det tråkigheter...uppsägningar på G:o

• Hemligt ( fast inte längre)

Ja jag läste det

Hoppas, hoppas, hoppas du klarar dig...

Svar på tråden Oups...lite snabb 4