• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hemligt ( fast inte längre)

Tack för hjälpen brudar

ica
    Sarongbyxor är en häftig uppfinning
    Svårt att förklara men det är liksom ett enda tygstycke som är hopsytt i grenen och så knyter man först bakifrån runt magen och sedan tar man på sig som en blöja... och knyter bak... blir slitsar på sidorna av benen när man går eller om det blåser...
    oups... förstår du
    Ungefär samma material som en sarong...
    Om du ska utomlands så köp ett par sånna, jätte svalkit och skönt att ha på sig i värmen

• ica i rutan

Hahhahahahahaha....Nä, jag fattar verkligen INGENTING!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Att de är annorlunda och lite "krångliga" i modellen är jag med på, och det låter såpass snyggt att jag absolut tror du kan ha dem på bröllopet. Men jag får inte ihop det... :?8):p *flina* Jag ÄR brunett!

• Hej baberiba

YIPPIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiii jag får vara kvar men jag måste lämna min heltid till 80%....bläääää......då räknas min mammaledighet på 80% det blir bara 64% !! hur ska vi klara oss:o

• Hemligt ( fast inte längre)

Hurra för cheers!
    Klart ni klarar er, ni får leva på kärlek

ica

Kan inte förklara bättre och jag är oxå brunett
    Mailar dig en bild nån gång så du får se hur dom ser ut...

• ica i rutan

Cheers: TJOHOOOOOO!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D Grattis baby!!!!! :p Vi måste fira, trots att det bara är onsdag... *korkar upp* SKÅÅÅÅL!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Smygaren: Hahahaha... ja, maila bild! :D

• ica i rutan

Cheers, jag har ju sagt det. Du ska ju börja med MK! :D

• lillithsmamma

hej tjejer var jag på något riktigt allvarligt tråkigt nämligen en begravningen :(

Cheerful min dotter är fyra min bonus fyra min son 8månader den 3 :)

• lillithsmamma

vad har ni gjort då ?

• Hej baberiba

Morrn girls 8) *hick*

Jag kom på att jag får stämpla upp till heltid och då säger alla att jag får räkna in detta i mammaledigheten så när jag är mammaledig och jag har joppat 80% och sen a-kassa 2h/dag så har jag ju heltid ihop och då räknar de på min inkomst då blir det heltid så jag får nog 80% i mammalön:D yippi...:D:D:D:D:D:D:D

lillithsmamma
    Men vad tråkigt:(....vem var det som begravdes?:o

Ica
    Fattar du inte hur sarongbrallor funkar?:o det gör jag och jag är blond:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D eller råttfärgat i botten med blonda slingor:D:D:D:D:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Gött att du får vara kvar!!! :D :D

Jag har full koll på sarongbyxor, köpte själv ett par i Thailand, underbart skönt plagg :D :D :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4