• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Jag har typ sarongdräkt hemma från Marocko men den använder inte jag för den är så prålig:D:D:D:D:D:D röd med en massa guld på:D

• lillithsmamma

Cheerful det var min mobror

• lillithsmamma

tips tjejer vad ska man göra med besvärliga myndigheter ? :)

• Hej baberiba

lillithsmamma

vilken myndighet är det?:o

• lillithsmamma

skatte verket :)

• lillithsmamma

de vill ha mera uppgifter om min deklaration och jag som tyckte jag skrivit ner allt jaja får skicka lite extra då hihi massor av papper :)

• drea

Lillthsmamma,

ring och prata med dem, det brukar alltid vara det bästa eftersom de uppenbarligen inte förstår vad du menar. Kanske räcker det?

• drea

Cheers...

Grattis, vad skönt att du i alla fall får vara kvar. Sen när du kommer tillbaka från mammaledigheten kanske du ialla fall inte vill arbeta med än 80% och då är det ju bättre att få stämpla det sista!

• Dallandra

Är ni laddade inför poolfesten i morgon?????? :D :D :D :D :D :D
    Ryktet går att det kommer massor av hunkar dit, lättklädda givetvis :D :D :D

• lillithsmamma

drea säkert men bäst blir det ju om jag skickar in det papper de vill ha de blir bäst :)

Svar på tråden Oups...lite snabb 4