• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Dallandra

cheers
    Däckade menar du?? :D :D :D Tar Russe musten ur dig?? :D :D :D

Ta mer skumpa vet ja!!! :D :D :D :D :D

• hellokitty

Vad ska ni göra i helgen då brudar?

Förutom att dricka sprit förstås!

• Dallandra

Vi ska tapetsera i vårat hus och packa inför flytten

• Hemligt ( fast inte längre)

Sitta på altanen och titta ut över havet och dricka en j*kla massa bira och njuta av att vara ledig
    Sen har jag lite som måste planteras, har väntat alldeles för länge med några plantor hoppas dom överlever
    Sen lite målning...om vi orkar...

Själv då?

Dallie
    Ååå va spännande... kommer ihåg hur pirrigt det var när man äntligen såg lite resultat efter målning och tapetsering...
    I morgon är det exakt ett år sedan vi flyttade in i vårt hus

• Dallandra

Hemligt
    Det är jättespännande, vi har grundat klart så det är bara att börja tapetsera. Har knappt fattat det än att vi ska flytta till hus :) :)

• Dallandra

När vi har flyttat får ni ta med hunkarna och komma på grillparty hos mig :D :D :D :D :D

• hellokitty

Jag ska också sitta på altanen, blicka ut över vattnet och dricka..... Ginger ale!

Blir nog en och annan Tip Top också...

Dallarndra, vart ska ni flytta?

Grillparty låter väldigt bra

Ja det tar ett tag innan man fattar att man är husägare... känner sig så vuxen... hihi

• lillithsmamma

hallå tjejer hur går det med festandet? :D Har jobbat idag och sedan firade vi blivandes dotter .
    ser ni de snygga godingarna :D :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4