• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

ica

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D ja och jag har bra provision oxå bättre än MK:D:D:D:D:D:D:D:D

Hörde att du känner CicciL:D:D:D:D och att ni hade skvallrat om mig:o
    :D:D:D

• ica i rutan

Cheers
    Japp, vi skvallrade fett om dig. :D:D:D:D:D CicciL var lite spooked över att ni hade allt så lika, t.o.m. era namn. :o :D:D:D:D:D:D:D

Hahaha...världen är liten, eller hur? :D Du vet säkert då att hon gifter sig direkt efter mig i samma kyrka. Vi "dejtade" för ett litet tag sen för att prata bröllop, och då började hon prata om en tjej på BT som hette "Cheerful"... Jag bara skrattade. :D:D:D:D:D:D "Vet du vem det är?" frågade hon... Hahahahaha.... Japp. Mycket väl. :D:D:D:D:D:D:D:D

Hehe...inte tjänar du mer på att bjuda på hus. Förr eller senare kommer du att vara högstbjudande och då sitter du där med skägget i brevlådan till ditt nya hus. :o:o:o:D

• drea

Oj oj oj... nu la jag 2 300 000kr Fatta vad mycket pengar!!!!
    Jag blir nervös bara jag tänker på det!

• drea

Tack ica, jag vill helst inte att fler ska bjuda nu. Vet inte om jag vill ge mer...

• Hej baberiba

ica

Jag vet när jag ska backa:D:D:D:D:D och jag får provision på slutsumman:D:D:D:D:D

Jo jag hörde att ni hade skvallrat fett om mig...så jag vet inte om jag vågar umgås mer med dig för du kanske skrämmer bort mina nya kompisar:D

Cicci och jag har samma namn våra gubar heter samma och så är det samma ålder på oss fast tvärtom dvs att jag är lika gammal som Cicci´s karl och Cicci är lika gammal som min karl:D

• Hej baberiba

drea

:o oj det börjar bli mkt pengar:o men bjud på du så kan pappa betala lite:D:D:D:D:D:D:D

• lillithsmamma

drea dom pengarna kan jag få av dig så jag slipper vänta till 2008 och gifta mig ;) :D

• drea

Cheers...
    kan inte jag ge dig provisionen istället? Så behöver du inte driva upp priset så mycket mer

• drea

Hörrni, det är inte så att jag har de här pengarna... det kallas för lån

• drea

Lillithsmamma... sparar du pengar till ditt bröllop?

Svar på tråden Oups...lite snabb 4