• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • lillithsmamma

hellokitty så kände jag ca två veckor innan sonen kom tror själv han fixerade sig :D får se om din bebbe lyssnar på dig :D vet du om de är en han eller hon där inne i magen

• hellokitty

ja... det är en liten Ludde...

Ok! Jag ska till bm idag så vi får se vad hon säger.. Kanske fixerad nu då.... Tyckte magen sjönk och ilade för typ en vecka sedan men kanske var något annat....

Dallris, Hoppas allt går bra för Er!! Håller tummar och tår! Vi väntade tills jag var i 4:e månaden med att berätta...jobbigt men vi tyckte det var bra....

Drea, DYRRRRRRRRRRRRT!!! Men det såg iallafall fräscht och fint ut så hoppas det går bra för er i budgivningen!

Cheers, sitter du och ?

• Hej baberiba

Kitty

Klart att jag inte :[-er...det är ju du som är :[nödig:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

ojojojoj vad ni har hunnit med att skriva mkt..:D

• Hej baberiba

Jag förstår att man vill ha en babyvakt för att höra när bebisen vaknar men att ha den för att tala med bebisen låter ju sjukt:o som ni alla tycker så pratar man väl med sin bebisen när den är vaken face to face:o eller är det det nya nu att bebisen får vara på sitt rum så pratar man via babywatch och så chattar man:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D en sk cyberbaby:D:D:D:D:D:D:D:D:D usch vad hemskt.....:o

• Hej baberiba

kitty

bebben vill att du ska BT:a istället för att joppa:D:D:D:D då lovar Ludde att vänta tills Juli:D:D:D:D:D:D:D två veckor men då hinner det bli Juli:D om vi går på lilliths tankar:D

• Dallandra

Kitty
    Känns helt klart bättre att vänta med att berätta. Fast det blir ju lite vita lögner just nu, på midsommar blir det en om varför jag inte dricker någon öl

• Hej baberiba

Dallis

Vad svarar du då?:D

• drea

Nu har jag precis bjudit 2 175 000 Läskigt!

• Hej baberiba

drea

Fattar du vad mkt pengar det är som du har att göra med:o, helt sjukt om man tänker efter:o men när man köper hus så blir man liksom blind på pengar:o Har ni ngn övre gräns där det är stopp för er att bjuda?

Bara så du vet så är jag upptrissare 8) så jag är med och bjussar för att höja priset så att säljarna får ut så mkt som möjligt:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Hi girls! :p

Hahaha Cheers, du är en riktig liten fuling du...ser till att stackars Drea ruinerar sig. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4