• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • hellokitty

det är ganska mycket musbajs men det har minskat sedan katten kom till...

Vi är där varje helg förutom när jag får krupp på husbandet. Då får han åka själv så jag kan gå och shoppa lite lycka på stan....

Oj! Det var verkligen snabb planering. Själv så chockerade jag pastorsexpeditionen när jag ringde häromveckan och ville boka kyrka till 11 augusti 2007. Hon hade ju inte skaffat någon kalender för 2007 än...

Hej Gerda,

Amerikanska pannkakor låter väldans gott! Slurp!
    Skönt att ha en kille som tvättar! Min tror att allt tvättar sig själv.....

• Hej baberiba

Hej hej Gerda....:D

Känner mig utanför...:( två blivande mammor här.....Hemlisen var är duuuuu:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

MUMS amerikanska pannkakor....själv ska jag äta mina hemmabakde piroger:D:D

Kitty

Ja det var snabb planering men vi hade eg. bara att boka kyrka och prälle och Herrgården sen var det klart..:D ja vi bestämde maten också men de på Herrgården skötte ju allt:D det var så skönt.....

Vad kul att shoppa:D:D

• hellokitty

Cheers,

jag känner mig också lite utanför... Jag är väl den enda som inte är gift här....

Vilka roliga saker du skickat!
    Har inte hunnit kolla på den som man ska ha ljud på dock... Sitter folk på kontoret så vågar inte kolla....

• Hej baberiba

Kitty

Nä du Gerda är inte gift...:D:D:D det är jag, drea och hemlisen som är gifta:D

Den med ljud på är bara kul att lyssna på...sätt igång nu !:D

• Gerda

Kitty

När gifter ni er? Jag är väldigt konfunderad över det här med att inte vara gift när barnet föds (fast jag hade tänkt vara gift innan bebis tillverkades också ;))

Andreas tvättar fortfarande... undrar om han redan börjar boa in sig? Just nu står han med fläckborttagningsmedel på sofforna och ska tvätta alla överdragen...

Cheers.... du behöver väl inte gå runt o säga att jag är ogfit o på smällen??? ;)

Till lunch vill jag ha bacon o ägg o ris... men jag tror att andreas kommer att dra gränsen där och ge mig typ sallad o tonfisk... :D

• hellokitty

Ahaa! Vad skönt att jag inte är den enda ogifta här då...

Jo Gerda, jag ville också vara gift innan egentligen men oups! Sedan funderade jag länge på att gifta mig nu i april-maj... Men nej tack kom jag på sedan. Jag vill komma i en fin klänning och kunna dricka skumpa på mitt eget bröllop!

Så nu är det bestämt att vi gifter oss nästa sommar.

Gud, vad gott det lät med mat.. Har precis ätit nudlar men vill ha MER MAT!!!
    Måste nog "tvinga ner" en burgare när jag är inne i stan.....

Nu är det dags för mig att gå!

Ha en trevlig påsk på Er, tjejer!

• Hej baberiba

Morrn girls:D

Gerda
    F´låt..;) trodde det var ok att prata om giftermål och bebisar...:D

• Dallandra

Tjoho!!

Nu är jag hemma igen. Vi har haft det helt underbart och det känns inte kul att vara hemma igen till det här tråkiga vädret. Det bästa på hela resan var Koh Lanta, där trivdes vi verkligen, vi var där i över en vecka, var på elefanttrekking och snorkling på Koh Rok, hyrde vespa och bara njöt :)
    Var även två nätter på Railey Beach.

Orkar inte läsa igenom hela tråden, har jag missat något viktigt? :D

• Gerda

Cheers

Morning! Ingen fara :) Jag kommer mer o mer i samførstånd med ett oækta barn ;) :D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4