• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

lightfish

Är du blond? visst har vi blonda kul :D:D:D:D

Jar mellanblont men så har jag slingor som är ljusa i håret...ganska många...Så har jag självlockigt hår också vilket jag gillar:D

Yapp det blir laget runt med Latte när jag har fått den....:D

• lightfish

Cheerful

Är oxå mellanblond...eller askblond som det så vackert stod i passet när jag var yngre :D Numera mellanblond med ljusare slingor här med...känns som om jag blir så grå under vinterhalvåret annars :(

*väntar snällt på latten* :D

• Hej baberiba

lightfish

Råttfärgat ! med andra ord..:D:D:D:D:D:D

Vänta du :D

:D:D:D:D:D

• Gerda

Cheers, vælkommen som barnvakt! :D Jag bjuder på mat o dryck också... bara du kan skøta jobbet med vætska innan før væsten ;) :D

Ær dettta værsta BLONDIN-haket eller?!?!?!

• lightfish

Cheerful

Neee..... *deppar* ;)

Jaaa då...jag kommer vänta :D

Gerda
    Absolut! Blondes have more fun eller vad var det Cheerful? :D

• Hej baberiba

Lightfish

Yapp blondes have more fun ! :D:D:D:D

Gerda

Jag tycker det är superkul att passa barn...:D:D:D men jag kanske har vår lilla oxå då...:D då kanske jag har en flicka och du en pojke så blir de kära...så blir våra släkten ingifta med varandra..:D:D:D

• Hej baberiba

drea

Välkommen till: Blondes have more fun !:D:D:D:D

• drea

Tackar.. jo jag har nog kul

Nu ska den här blondinen åka och träna, har inte gjort det sen i julas, och det börjar märkas i kläderna... dessutom märks det även på kontot, de drar ju pengar varje månad oavsett om jag är där eller inte!

Ses i morrn!
    /

• Hej baberiba

Oj vilken hurtbulle du är drea åka och träna...:o själv ska jag hem till soffan...:D:D:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4