• drea

Oups...lite snabb 4

Så var det dags att skapa en ny tråd, kallad GRÖNA GUBBARS TRÅD! PÅ denna tråd diskuteras allt mellan himmel och jord, och varje fredag har vi fest... och eftersom det är fredag i dag, när denna tråd startas så säger jag välkommen och SKÅL!

• Svar på tråden Oups...lite snabb 4
  • Hej baberiba

Tack för uppmuntran tjejer:D nu blir jag lugnare...:D tror nu inte att min espresso kommer men det gör säkert fakturan..:D

• Hej baberiba

hellokitty

Synd att du inte kan den:D

Ngn annan som vet?:D

• hellokitty

Colgate?
    blöjor?
    mat av något slag?
    telefonabonnemang?
    bindor?
    hudvårdsprodukt?

• hellokitty

Jag gillar reklamen:

"jag börjar bli gaggig"
    Så sööööt....

• Hej baberiba

kitty

Det är ju Eniro, gual sidorna..:D:D:D de där smågubbarna..:D

Ja den är bara för söt, längesen jag såg den...

• hellokitty

åh, dom där små gubbarna..... Dom är helfestliga men man hör ju knappt vad dom säger...

Hörrni, tjejer.. Vad ska ni göra till mat ikväll?

Behöver lite inspiration.... Igår åt vi en pastagratäng och i förrigår åt vi ris med en fläskfile gryta.
    Vad ska man då äta idag? Vi ahr barn denna veckan också så det får gärna vara barnmatsaktigt...

• Hej baberiba

Spaggis och köttfärssås:D:D:D mums:D:D:D Amerikanska pannkakor med bacon till MUMS:D:D:D

• drea

Good morning!
    Trött i dag... gäsp

Kom hem vid 2... och gick upp vid 7... är nästan lika sliten som mina elever (studentskiva) ...

Cheers...
    läste i tidningen i morse om en tjej som adopterat barn. Hon sa att när man väl hade skickat i väg alla papper och så, så går det ganska fort att få ett barn. Hon hade skickat i väg dem i december och i februari fick hon barnbesked!
    Håller tummarna för dig, men än dröjer det väl med dessa papper!!!

• Hej baberiba

drea

Vilket land var detta då? vi har Kina och det tar ett år...:o Vi får intygen från polisen i nästa vecka sen ska vi skicka in alla våra ppr för koll hos FFIA så att allt är med...:o

• Hej baberiba

drea

Slarver där:D

Svar på tråden Oups...lite snabb 4