Inlägg från: marro |Visa alla inlägg
  • marro

12 augusti 2006

Hahaha! Är nog mest pirrig för responsen på inbjudningarna...dock ingen som hört av sig än! Men det är väl bara och vänta! Har ni skickat ut inbjudningarna? Vad satte ni för osa-datum?

• marro

Vi satte osa 4 juni. Skickade dem lite senare än du antar jag! Men de flesta visste om datumet redan innan så förhoppningsvis kan alla komma!

• marro

Kläder till m2b, bordsdekorationer,skor till mig (om jag nu inte tar nåt jag har), festprogram, vigselprogram, bordsplacering, alkohol ska inköpas, transport till o från kyrkan...kommer säkert på nåt mer...

• marro

Vad långt ni har kommit! Vad ska ni ha med i ert festprogram? Vad ska din m2b ha på sig? Och var köpte han det? Vi hittar inte nåt alls...Ska hem till motala nästa helg o funderade på att åka in till lkpg en sväng..

• marro

Vi har tänkt bara (hehe) en svart kostym med någon snygg väst till!!
    Jag vet inte vad vi ska ha i festprogrammet...ev. blir det bara typ presentation av gästerna, menyn och kanske något mer. Gillar inte så mkt o sjunga..:)

• marro

Kan inte komma på för tillfället, men lovar att säga till om jag kommer på nåt! Hur gamla är ni du o m2b?

• marro

Jag är 26 o han 32...
    Uach det börjar närma sig augusti...börjar bli riktigt nervös! Vår kompis som ska sjunga i kyrkan var o lämnade av en skiva med låtarna hon spelat in åt oss (hon är musiker)...var så himla bra, både jag o sambon satt o bölade för fullt i soffan :) Vilka låtar ska ni ha?

• marro

haha! Ja det kan ju vara läge o fundera på :) Kan ju ha någon som spelar något instrument bara...typ fiol eller liknande? Svårt o säga, vet ju inte vad ni gillar :)

• marro

Vår kompis ska spela piano o sjunga i kyrkan, låtarna vi valt är Kärleken förde oss samman, och Inga kan älska som vi. Tror det blir fint!

Svar på tråden 12 augusti 2006