12 augusti 2006
det blir nog kring 50 skulle jag tippa på. Vi har bjudit 55..men några kommer säkert tacka nej! Ni då? Har jag säkert frågat :)
det blir nog kring 50 skulle jag tippa på. Vi har bjudit 55..men några kommer säkert tacka nej! Ni då? Har jag säkert frågat :)
Aha! Låter mysigt! Vi har tro det eller ej oxå bjudit de närmsta..*suck* Stor släkt, och många vänner...svårt att välja bort folk oxå!
Usch ja...vi hade snarare tvärtom-problem. Sambons mormor tyckte(tycker) att vi bjudit alldeles för många! Hon tyckte det räckte i princip med föräldrarna. Inte kompisar :) Men nu förstår hon nog lite mer..vi vill ha en rolig fest, o det blir inte lika skoj utan kompisarna! Vad ska du ha för kläder på dig?
Känner igen det där med "i sommar"...men just nu är det inte så mkt mer man kan göra inför bröllopet..? Eller? O det där med ring..kanske skulle lämna in min hos guldsmeden nån gång *suck* glömmer alltid!
Hur gör man med killens ring? Vi har bestämt att min sambo ska ha bara förlovningsringen, så den måste vi gravera om..men tar man bort det som redan står i, eller lägger man bara till?
Usch vad svårt. Vill ju att nya datumet ska stå oxå. Känns som det är viktigare än förlovningsdatumet?
Kan man ta bort förlvningsdatumet då?
Ja du har rätt. Det enda o göra är väl o ringa o fråga guldsmeden :)
Haha precis :)
Jag vet inte vad som ska bli mitt nästa projekt inför bröllopet. Kanske börja skriva presentation av gästerna till bröllopsprogrammet? Ska ni ha det?
Ååå. Vad roligt! Vad duktig du är som kan sy så avancerade saker..själv kan jag med nöd o näppe sy i en knapp :)
Dagens projekt är att ge mig iväg o leta efter en present till en 8-månader gammal bebis. Ska på dop i morgon! Funderar på någon boksamling? Kanske Alfons? Eller nåt liknande!
Precis, det är mitt motto i livet, hur svårt kan det vara. Men en symaskin, där går min gräns..en borrmaskin, fine!
Ja det är något särskilt med böcker...har själv en stor samling, så det känns naturligt o personligt att ge en bok! Jobbar inte du på dagarna?