Inlägg från: marro |Visa alla inlägg
  • marro

12 augusti 2006

Ååå japan! Härligt! Vi kommer inte kunna åka någonstans förrns nästa vår/sommar! Även fast vi önskar oss resan i present så kommer vi nog få lägga till lite själva! + att vi inte kan bestämma oss för vart vi vill åka! Var ska ni trollsländan?

• marro

Vi kan absolut inte bestämma oss. Länge var det Bali, men nu är vi lite inne på Mauritius oxå. Eller Thailand, eller resa runt i Sydamerika. Jösses :)

• marro

Ja vi vill helst åka någonstans där man göra alltihop. Äventyr o sol o bad. Skulle vara superskoj o resa i Sydamerika faktiskt, är supersugen på Kuba :)

• marro

oj, vad mycket super det blev där. Det är mitt nya uttryck :)

• marro

Vi gör inget bröllopsrelaterat alls! Ska grilla o dricka folkisar

• marro

jodå det rullar på! Idag köpte jag skor till bröllopet! En sak o bocka av på listan

• marro

Vad roligt med vänner som sjunger i kyrkan! Vår kompis ska sjunga 2 sånger o spela piano till. Kommer oxå gråta floder!!
    I dag ska jag träffa min kompis som ska göra buketten, titta på blommor, band att binda den med o pärlor till grässtrån! Ska ha kallor med lite grässtrån som är pärlbeströdda! 74 dagar kvar (inte för att jag räknar)
    Lilla_Grodan: Tror inte att det är nån av dina vänner som kommer på vårt bröllop..men man vet ju aldrig

• marro

I dag har jag träffat min toastmadame som är helt underbar! Hon fixar festprogrammen!! Jag behöver bara lämna bordsplaceringen + presentation av gästerna, så grejar hon med resten o trycker dem! Sen planerade vi lite till!

Vårt OSA gick ut i söndags, o ALLA har svarat, endast 1 person som inte kunde komma! Superkul verkligen att alla vill vara med på vår dag! För tillfället sitter jag i mina bröllopsskor o pyjamas De måste ju töjas!

På torsdag ska jag lämna in ringarna för gravering. Sen ska vi till Rusta o köpa kaffetermosar, o IKEA för fler champagneglas!
    Finns grejer hela tiden om man så vill!!
    GoaSmulan; Vad har du köpt för produkter? Vill du dela med dig?

Snaaaaart är det dax! Längtar massor!

• marro

Vad pratade ni om hos prästen? Vi ska träffa vår på söndag...o jag har ingen aning om vad jag ska fråga honom om!!

Svar på tråden 12 augusti 2006