12 augusti 2006
Tänkte att det vore kul om alla kunde skriva var de gifter sig...jag håller inte reda på er alla! Så jag kan börja, bara o fylla på i listan sen!
Marro-Vinnerstads Kyrka, Motala. 16.00
Tänkte att det vore kul om alla kunde skriva var de gifter sig...jag håller inte reda på er alla! Så jag kan börja, bara o fylla på i listan sen!
Marro-Vinnerstads Kyrka, Motala. 16.00
Vi var o träffade prästen igår! Började gråta haha! Men kändes så nära när vi satt där o pratade, vi var helt pirriga o upprymda när vi gick därifrån!
Jag vet!!! let the countdown begin
Visst låter det mindre med 8 veckor än 2 månader??!
Vi började på bordsplaceringen i går kväll...urk säger jag! Kommer ta låååång tid innan vi blir nöjda! Så svårt när man har så m¨ånga ensamstående. Och när det är massor släkt på ena sidan o nästan ingen på andra...ska man blanda hejvilt? Och vem ska bli mormors bordskavaljer? Finns ingen äldre herre som kan ha henne till bordet...
Ja...börjar bli lite stressad över o hinna med allt. Vi har iofs inte så mkt kvar o fixa...det är: Musik, musikanläggning(eller dator), transport till o från kyrkan, bordsplacering, placeringskort...+ en massa småsaker som jag säkert kommer o ha glömt den dagen
Men du...klart ni ska åka o bada! Är ju underbart ute ju! Sy kan du ju göra ikväll
Jodå det går väl sådär. Har inte gjort så värst mycket på sistone! Mer än räknat ner dagarna...o nu mina damer (och herrar) är det.....baradisch (trumvirvel) ...47 DAGAR kvar!!!
Zozo: Skriv en checklisa! Det gjorde jag. Kom på massor av detaljer som jag inte tänkt på, typ termosar till kaffet o liknande grejer!
Men de måste väl ha fler kantor(er) i församlingen? Om ni sagt att ni vill ha en kantor från församlingen, så är det väl deras grej att se till att någon finns? Så sa iaf vår präst när vi pratade med honom.
Var ligger katolska kyrkan i gbg? Bara nyfiken eftersom jag bor här själv
Behöver du hjälp med något som är det bara o hojta till!
Jösses tjejer...jag börjar bli nervös. Tiden går så himla fort!
Vi håller på med bordsplacering och presentation av gästerna. Sen ska vi köpa dukar, lämna in ringarna o 1000 andra grejer
Som tröst kan jag ju säga att 80% av våra osa kom 2 dagar innan det gick ut! Folk väntar vänta in i det sista!