Kan inte...
... sova!
Alla tankar far runt i huvudet och ångesten ligger i halsen.Kan inte fatta att min Kärlek varit otrogen.Kan inte fatta att en enda person kan väcka sådana starka känslor i mig.Kan inte fatta att jag vill försöka igen.Trots att han betett sig som en första klassens skitstövel, trots att han ljugit och trots att han bedragit mig. Gör jag verkligen rätt? Min hjärna fungerar inte, Jag är så otroligt trött.På allt.jag orkar inte stiga upp imorgon och dra iväg mig på föreläsning. Jag orkar inte träffa någon.Hur kunde han göra så här mot mig? Hur kunde han utnyttja min tillit till honom så totalt?Och köra den helt i botten? Min bästa vän, min älskling.Hur kunde han ta min kärlek till honom så för given.Utan en tanke på mig, på vad som skulle hända med mig om jag skulle få reda på vad han gjort. Gråten i halsen hela tiden. Så himla förbannad. hatar honom för vad han gjort. Så fruktansvärt ledsen. Ont, ont i hela kroppen. Jag klarar inte det här länge till...två veckor räcker.Hur ska jag någonsin kunna förlåta? han verkar ju inte vilja bli förlåten. Verkar inte förstå att han inte får fler chanser.
Trodde inte man kunde känna sig så ensam.