Engelbrektstunet.
Hej,
Är det någon som haft sin bröllopsfest i Engelbrektstunet? Skulle vara tacksam om någon som varit där som gäst eller haft sin fest där skulle kunna ge oss lite information...och tips.
Tack i förhand.
Hej,
Är det någon som haft sin bröllopsfest i Engelbrektstunet? Skulle vara tacksam om någon som varit där som gäst eller haft sin fest där skulle kunna ge oss lite information...och tips.
Tack i förhand.
Hej,
Vi har tagit kontakt med de och ska titta på lokalen nu i maj. Det ser helt fantastiskt ut på hemsidan. Vi gifter oss inte förrän nästa år, men vill gärna nu kolla ut lite olika lokaler...Hur många gäster är ni? Är du också från Roslagen? Tar ni med er egen dryck? Har du varit där och tittat, var det fint? Hör av dig om du kan....
=)
Björnsbrud: Har du fler bilder på engelbrektstunet än dem på deras hemsida?? Jag ska på visning där i maj, men skulle vilja veta hur det ser ut inuti... Ligger vätokyrka långt från själva lokalen?
Supersnällt av dig!! Ha en fin påsk!!
Så fin hemsida ni gjort!! Tack för att jag fick ta del av bilderna... Längtar tills jag får gå på visning och se om det passar oss också =)
Hej,
Nu har vi varit och tittat på engelbrektstunet.. det var en superfin dag jus den dagen...otroligt fint ställe.. Vi ska bestämma oss i helgen. Jätteglad!
Kram/Romi
Björnsbrud:
Varifrån ordnar ni maten?? Och isåfall vad räknar ni för pris för kuvert??
Vi ska förresten till Thailand i Juli, tror det blir bra men det kanske blir lite regn..vilket är helt ok. Blir på öst sidan.
OK, så bra att ha lite kontakter!
Vi satsar på Catering
Så modig du är som kör på en secret box..är ju otrolig fin present och överraskning till din blivande man...
Ha en fin helg.
/Romi
Björnsbrud: Lycka till mig imorgon!! Vi har varit på bröllop nu i helgen och det pirrar i magen när man vet att det snart är ens egen tur...
Ha en fortsatt fin sön.
/Romi