• romi

Engelbrektstunet.

Hej,
    Är det någon som haft sin bröllopsfest i Engelbrektstunet? Skulle vara tacksam om någon som varit där som gäst eller haft sin fest där skulle kunna ge oss lite information...och tips.

Tack i förhand.

• Svar på tråden Engelbrektstunet.
  • romi

Så fin hemsida ni gjort!! Tack för att jag fick ta del av bilderna... Längtar tills jag får gå på visning och se om det passar oss också =)

• björnsbrud

romi: tack :) ska nog sätta upp lite fler bilder från engelbrektstunet snart.

Sååå, finns det någon annan som har erfarenheter av Engelbrektstunet?

• romi

Hej,
    Nu har vi varit och tittat på engelbrektstunet.. det var en superfin dag jus den dagen...otroligt fint ställe.. Vi ska bestämma oss i helgen. Jätteglad!

Kram/Romi

• björnsbrud

romi: vad kul att ni gillade engelbrektstunet!

har förresten satt upp mer bilder därifrån på vår hemsida

• björnsbrud

ååå, finns det inte nån som varit där på fest och har tidigare erfarenheter?

• romi

Björnsbrud:
    Varifrån ordnar ni maten?? Och isåfall vad räknar ni för pris för kuvert??

Vi ska förresten till Thailand i Juli, tror det blir bra men det kanske blir lite regn..vilket är helt ok. Blir på öst sidan.

• björnsbrud

romi: vi ordnar maten från ett par kockar i stockholm som vi känner. kuvertpriset för enbart maten (tre-rätters) blir nog mellan 250-300 kronor

härligt med thailand!

Åh, snart ska jag nu iväg för att träffa fotografen och ha secret-box samtal. Spännande!

• romi

OK, så bra att ha lite kontakter!

Vi satsar på Catering

Så modig du är som kör på en secret box..är ju otrolig fin present och överraskning till din blivande man...

Ha en fin helg.
    /Romi

• björnsbrud

romi: ja det ska verkligen bli jättespännande att göra en secret box! Har nu köpt slöja och tiara för provsminkning och provhåruppsättning på måndag.

• romi

Björnsbrud: Lycka till mig imorgon!! Vi har varit på bröllop nu i helgen och det pirrar i magen när man vet att det snart är ens egen tur...

Ha en fortsatt fin sön.
    /Romi

• Shubbe

Hej

hur läste om er konversation. allt som ni pratat om är det vi vill på vårt bröllop. Men undrar hur man kan få tag på de? De verkar vara svårt att nå.

Svar på tråden Engelbrektstunet.