Vilken rolig trad!!!
Vi gifter oss i Hallsbergs Sockenkyrka den 22 Juli i ar - det ska bli saaa himla roligt!! Vi skickade ut inbjudningarna för nagra veckor sedan och räknar med att bli ca. 90-100 personer.
Ethel star för cateringen, vi har ocksa "bröllopsringar" i smördeg (sag att nagon annan ocksa skulle ha det!!
, och till huvudrätt blir det vilt, kanske radjur eller hjort. Till efterrätt fuderade vi pa blabärssorbe, men panacotta med hallon later ocksa jättesmarrigt!! Bra val - ska tänka över det igen... Har hört att Ethel har väldigt god mat, men att man ska passa sig med utlovat pris, är det nagon som har erfarenhet? Hon gör även tartan, är det tänkt, men nu blev jag nyfiken pa Kaffe & Pralin - var ligger det? Maste nog ga och proväta där när jag är hemma nästa gang!! Ethel är dock väldigt billig med 15,- biten. Vi betalar annars ocksa 220,-/kuvert.
Festen ska vi ha i officiersmässen i Sannahed (mellan Kumla o Hallsberg) och langväga gäster bor pa Stinsen i Hallsberg.
DJ är en kille fran Hallsberg och fotograf en frilansare fran Örebro som brukar jobba lite för NA.
Min syrra haller pa och rekar lite pa musikhögskolan om man kan hitta nagot bra, billigt liveband där.
Blommor blir det fran Nya Blomsterboden av vilka jag fick ett väldigt proffesionellt intryck när jag var där.
Hur gar det för er andra?