• Princessa

big brother

vad häde i bb idag? Missade! Om det finns nån annan som är drabbad av programmet? Det kanske bara är jag?

• Svar på tråden big brother
  • Princessa

hallå! Jag är lite otålig! Vill veta!

• Princessa

jasså..
    Tycker gabby e lite konstig. Kan hon inte bara säga till samuel att hon inte vill mera..för det märks ju nästan! Är lite lat idag, så jag orkar inte gå till kanal 5, men tack för tipset iaf! Är roligare om nån berättar för mej vad som har hänt :)

• Princessa

absolut! Känns ju jobbigt när man missat ett avsnitt! :) Det är ju egentligen ett skitlöjligt program, men när man väl har börjat följa med så är det svårt att sluta..

• Princessa

oj, vad många svar! Kul att man inte är den enda som kollar! :)

Ja, ut mad gabby! Hemska människa! Och Thommy e så otroligt tråkig och stel!

Anton e rätt ok, men jag orkar aldrig lyssna på vad han säger! Han är som ett sömnpiller för mej :D

Linn verkar så sur hela tiden. Carina håller så låg profil så man vet knappt nåt om henne, men hon e iaf en av dom bättre...

Ragger är supercool! Och Jessica! Jösses vilken typ! Underbar! Men jag skulle inte orka umgås med henne...

Robin verkar också rätt ok, de som "ställer till" med nåt är ju de man orkar titta på. Tänk er huset med enbart gabby, Linn, Carina och Therese... BOOORING!!!

Samuel är kul när gabby inte bitchar, annars har han blivit lite slö. Och Anna...jag står inte ut med hennes röst!
    ( :) ) Och så verkar hon lite flamsig...

Har jag glömt nån..?

• Princessa

ojdå...

ja, danne e bra, men Irene är ännu en tråkmåns.. Nu då :)

• Princessa

ja, det bästa vore ju om hon försvann därifrån! Så Samuel blir lite kul pånytt!

• Princessa

Och så stör man ju sej på en massa småsaker...tex när hon pratar så upprepar hon sina meningar hela tiden! Jobbigt! En mening är en för mycket!!

• Princessa

Jag tror att carina ligger bra till för att hon ser rätt bra ut, och så är hon både "galen" (inte så värst, men..) men ändå "förståndig.. Eller, jag vet inte... Hon e ju faktiskt inte galen..

• Princessa

nä, det händer inget runt henne..men i går verkade det som om hon ville att nåt skulle hända med henne, anna och boo (hette han så)

• Princessa

jag antar att hon kände sej lite pilsk..:)

• Princessa

ja, jag har också fnissat åt Linns hårsnoddar! Fy, såna man sydde själv när man var 8 år :D

jag tycker att jessica eller Carina e snyggast, och av killarna danne eller robin.

Ja, bort med mansgrisen Thommy!!

Svar på tråden big brother