Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
Har något kul att berätta...
Fick 3500 mer i månaden i löneökning idag...;);););)
har iof inte med detta forum att göra men pengarna kommer att gå till bröllopet...;)
Har något kul att berätta...
Fick 3500 mer i månaden i löneökning idag...;);););)
har iof inte med detta forum att göra men pengarna kommer att gå till bröllopet...;)
Förhoppningsvis i NY 070707...det är i alla fall planerna just nu. men min m2b vill gärna att vi ska gifta oss på Hawaii...och ta NY på vägen hem....jag vill hellre tvärt om..... så vi får väl se vart det blir....hehehe jag e nog mest envis så jag vinner ;)
Mi@....
SOm sagt, jag gifter mig hellre i NY och tar smekmånaden på Hawaii, men min sambo vill göra tvärt om.
Har alltid drömt att få åka till NY och tänkte eftersom vi inte vill ha bröllop med fest och allt det där så tänkte vi rymma istället....skönt iof men samtidigt kan jag sakna det där planerande och pysslandet...vill göra inbjudningskort, placeringskort, dukningar planera kläder , blommor, hår...men men....vi lägger pengarna på en rejäl resa istället, känns som om vi båda tycker det är mer värt det än en fest på ett par timmar, sen så har vi ganska invecklade famijleförhållanden så den biten är inte heller rolig att försöka lösa till en fest....
Mrs Smith....varför gör ni inte det då...
hade en vän som drog iväg för ett par år sen, ingen visste nåt...det stod bara en annons i vår lokaltidning en dag...
"Hmmm....Era inbjudningar måste ha kommit bort på posten.....Vi gifte oss i går.
XXXX & XXXXXXX
Paris...
Sånt skulle jag vilja göra...hehehe
Mi@...
sorry...det är kört med din smiley...går inte att ändra,... men vi vet ju detta är en glaaaaad tråd...
Joho....
Vann en auktion på E-bay nyss....;)
en annan rolig sak som absolut INTE har med bröllop att göra...
Fröööölunda leder i hockeyn just nu ;););)
Shakti...
köpte som vanligt pärlor...är pärloman... gör egna smycken i mängder... fick tag i väldigt vackra swarovskikristaller till vettigt pris. ;)
Jag är glaaaaaad idag...
Ska äntligen få åka "hem" och mysa med familjen över påsk...saknar de som fasiken så ska bli så skönt att bli lite ompysslad och bortskämd av mamsen. alltid lite skönt även fast man börjar bli gammal.
hoppas ni alla får en trevlig helg, ät inte för mycket godis...tänk bröllopsklänning...;) (OBS! innan all kritik...det var ett skämt!!!!!!)
Vi ses på blåkulla. tar 11 kvasen dit i kväll
kram Blåkulla Maran