• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • Mrs Smith

Håller verkligen med dig mer sånt

• Briderella

Har något kul att berätta...

Fick 3500 mer i månaden i löneökning idag...;);););)

har iof inte med detta forum att göra men pengarna kommer att gå till bröllopet...;)

• Mi@

Får väl börja med attskriva nåt kul!

Ska fara (jag är norrlänning så jag skriver "fara" om allt! ) i morgon och välja ut brudbukett! Ska bli jätteskoj! Sedan fyller våra katter år i morgon, så då blir det en massa gräddiga nosar!

• Pumpkin

Det här med upprörda känslor och att trådar går överstyr verkar ligga i luften nu. I ett annat forum där jag ofta hänger så är det 2 som blivit utslängda pga för hetsiga debatter

• Mrs Smith

När och var ska ni gifta er?
    Grattis till påöket och grattis till katterna:)

• Pumpkin

Mi@

Va kul!

Mina katter fyller också "år". Eller ja, Tyson blev 5 månader idag och Isadora blir 6 månader imorgon. Stora kissarna

• Mrs Smith

Det kanske är bröllopsnerverna som spökar

• Mrs Smith

jag menar när det är så många trådar som spårar ut

• Pumpkin

Mrs Smith

Fast det är inget bröllopsforum, det är ett kattforum

• Shakti

Mi@: Kul att välja bukett! Skulle jag med vilja göra men det dröjer nog!

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)