• Mi@

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Jag måste bara få uttrycka att jag tycker att det är trist att man i flertalet trådar inte håller sig till det ts (trådstartaren) efterfrågar utan av egen iver för att diskutera/debattera gör en höna av en fjäder. En oskyldig fråga eller tanke som absolut inte verkar vara avsedd att skapa en hetsig debatt spårar ur och blir full av personpåhopp och andra elakheter. Snart handlar tråden bara om debatten i sig och ts fråga är glömd av de flesta. Kan vi inte hålla oss till tråden och peppa varandra istället för att debattera om allt (alltså debattera enbart i det avsedda debattforumet?)? Vi ska trots allt gifta oss de flesta av oss och borde väl vara lite gladare? Jag vill inte peka ut någon eller någon tråd och det är min tydliga önskan att denna tråd inte ska bli utspårad heller! Önskar bara att vi kan här skapa en glad tråd utan påhopp (startade en liknande förra sommaren då det var lite tungt här)!

Skriv ner om ni har nåt kul att berätta!

• Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
  • Stortån

Gnappgnapp

Det var inte menat som något slags bete. Det var min ärliga åsikt.

• Pumpkin

Hur gör man ?

Härligt, jag också!

• Stefans fästmö

Bra tråd! :) Ang vackert väder på bröllopsdan o att kolla statistik: jag läste nånstans att när Drottningen av England gifte sig valdes dagen för att den statistiskt sätt hade bäst väder, men "naturligtvis" regnade det...! Lite komiskt... :)

Jag frågade min syster idag om hon vill vara min brudtärna, o hon blev jätteglad o svarade ja! :)

• l i s a

Har inte läst alla svar här men jag tänkte på det här med att trådar spårar ur här på BT. Jag vet inte om jag inbillar mig men efter att ha råkat sitta här några år nu (ops ) så har jag märkt att det alltid blir lite stissigare, lite hetsigare och lite otrevligare framåt vårkanten. Det eskalerar till i juni och sen blir allt plötsligt glatt och trevligt igen! Hösten är bra säsong på BT Jag spetsar till det lite... men jag vet att just den här frågan har varit uppe tidigare vårar och framförallt försommar. Bröllopsnerver satsar jag på är orsaken!

• l i s a

Och, måste jag ju såklart tillägga, det här var en väldigt trevlig tråd! Man får ju oftast inte höra och läsa om glädjande saker i folks liv så det här är verkligen kanon! En tråd där man får vara glad utan att det är skrytigt! Det behööövs!

Något glädjande här? Oja! Vi har fått in en för oss rejäl slant på banken efter en lyckad lägenhetsaffär... så nu har vi råd att gifta oss! ÄNTLIGEN!

• Burro

GRATTIS! Det var verkligen roligt.

• Shakti

Stefans fästmö: Jag är också Stefans fästmö...

• Tjejen i Läjet

Vi gjorde resan Jamaica- NY. Tänkte gjort som du ville, men bokade tvärtom och det blev super bra. Efter allt softande, solande och romantik längtade man efter party, shopping och heta, sena nätter. Ett annat plus var också att det inte kändes trist att lämna paradiset, när man hade en vecka på manhattan att se framemot, och efter denna vecka var man rätt slut och då var det gött att komma hem.

Planerar förresten vår ettårsbröllopsdag. Har ni förslag på aktivitet/och eller present?

Säg grattis till katterna...kram

• Tjejen i Läjet

Jag är stefans fru....hihihi

• annaglitter

Min kusin sa att våra inbjudningskort är den finaste inbjudan hon någonsin fått! Det gjorde mig så himla glad!

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)