Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)
Håller verkligen med dig mer sånt
Håller verkligen med dig mer sånt
När och var ska ni gifta er?
Grattis till påöket och grattis till katterna:)
Det kanske är bröllopsnerverna som spökar
jag menar när det är så många trådar som spårar ut
Briderella
Jag förstår dig precis, skulle själv på ett sätt bara vilja sticka iväg på en lång lång honeymoon men är nog för feg. Håller med dig om att gifta sig först i NY och sen ´åka till hawaii. Själv har vi funderat på att gifta oss borgeligt i Usa ochså. Min sambo har familj där i Connecticut så vi är ofta där och firar thanks giving och så.
Och snart är sommaren här med sol och värme och alla är glada och några blir fruar och några får vänta tålmodigt ett år eller två
Wire. Vi ska gifta oss i augusi 2007 och jag börjar få panik när man hör att en del lokaler redan är uppbokade. Och jag som trodde vi var såååå långtid i förväg
Jag tror våren och sommaren kommer komma fort i år och om man ska tro tysken Shröder eller vad han heter så ska det bli fint i juli och augusti.
Apropå det... blivande brudar hur mycket bryr ni er om vädret på er bröllopsdag? Tror ni på att regn betyder tur eller att det bara är en skröna? Själv skulle jag vilja beställa statistik från smhi så att man kan på ett ungefär veta statistiskt sett vad vädret blir. Men det är klart att man aldrig kan 100% veta det....