• Elnus

Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)

Glada nyheter! Vad glad jag blir av att läsa allt som går bra för er! Det är verklingen peppande! Själv kan jag bidra med att jag vaknade på utvilad och på gott humör för första gången på flera veckor i morse! Det är bara så härligt! Våren är på väg, jag kan andas igen och på lördag ska jag åka med min svärmor och svärfar, min syster och min M2B för att välja ut brudklänning! JAA!!! det är så kul! och nu lyser solen in genom mitt kontorsfönster oxå! Detta är en bra dag! :)

• Elnus

Jag hörde den där tyska "vädergubben" och han sa att hela Juli skulle bli varm och vacker!

• Elnus

Glada nyheter! Våren är på intåg! Idag när jag gick till jobbet såg jag en backe full med krokusar, blå och gula som stod och lyste mot mig genom regnet! Hurra!! Våren!

• Elnus

glada nyheter! Jag har ÄNTLIGEN hittat en klänning!! Den är underbar, och sömmerskan som ska fixa till den är superbra så jag kommer att vara så fin!! Har varit så ledsen över att alla klänningar jag provat visat alla valkar och dolt allt vackert på mig. Denna är tvärt om!! Den döljer allt negativt och "higlightar" det som är fint! Är superglad!!

Dessutom har vi hittat en ny lägenhet och ska flytta snart!! Det känns så roligt, som om allt vänder nu! HURRA!!! Nu ska jag bara klara av mina studier oxå så kommer allt att vara perfekt i sommar! JAAAA!!!

Är dessutom jätteglad över den här tråden. Det är så bra att gå in här och läsa alla positiva saker som händer och dessutom få dela med sig av sitt eget! :)

Svar på tråden Hålla oss till tråden och börja peppa varann? :-)