• Princessa

en debatt-tråd!

Hejhej!

Sitter här en lördagskväll och har väääldigt tråkigt! För att liva upp min kväll så skulle jag vilja debattera lite, om vad som helst... Och ingen diskussion där man bara stryker medhårs, utan där alla kan säga sin åsikt, men utan att "skita" på varann..

Så om det finns nån som känner likadant, välj ett ämne, eller fler! Kommer inte på nåt själv, som skulle kunna starta en debatt..

Kanske en lite konstig tråd, men...:)

• Svar på tråden en debatt-tråd!
  • Princessa

hehe...nu är jag ju lite osäker på vad en skruvstäd är och vad det finns för trådar... :D

• Princessa

haha! jahaa..
    alltså..jag e väl lite dum, men jag fattar lixom inte vad du menar... :) Nu vet jag vad ett skruvstäd e, men vilken den starkaste känslan skulle va... hjälp! Ja e så trög!!

• Princessa

ladymarmelade, det beror på vilken typ av kontakt han har med dem. Är de nära vänner eller? Om min pojkvän hade kontakt med nån gammal flamma skulle jag inte bry mej. Jag försöker tänka lite tvärtom, om jag har kontakt med nåt gammalt ragg, så vill jag ju inte att han ska ha problem med det. Och med kontakt menar jag inte att man träffas och myser lite, utan att man e kompisar, helt enkelt.

• Princessa

cinderella, jag blev lite rädd där ett tag :D

Men för att svara på din fråga så säger jag att jag skulle känna mej lite..pressad om jag var ett skruvstäd.

• Princessa

nä, handlar det om mer än vänskap från någons sida är det absolut inte ok! Jag skulle bli rätt sur om nån flamma skulle skicka "sex-mess" till min gubbe, speciellt om hon vet att han e upptagen!

• Princessa

har din pojkvän haft nån kompisrelation med dem också, eller har det bara varit sex/kärlek/flirt?

• Princessa

ja, i så fall förstår jag att du känner som du gör!
    Vad tycker din pojkvän om att de skickar såna mess då? Brukar de umgås då, med eller utan andra polare?

• Princessa

taskigt av honom att bara låta det fortgå! han borde ju va mån om att du ska må bra i ert förhållande! och har de aldrig varit kompisar så borde det väl inte va så svårt att meddela att man e upptagen och inte intresserad!

• Princessa

inte för att det är nåt fel men debatten som pågår, men med risk för att denna tråd kanske dör ut innan den knappt börjat vill jag bara påpeka att det är ok att starta debatter här när man känner för det!

Men man behöver ju inte sluta diskutera ett ämne bara för att ett nytt dyker upp!

• Princessa

det kom i gång en ganska intressant debatt i en annan tråd, där den tyvärr inte hörde hemma..men..

Det handlade om husdjur och vem man skulle rädda först i en krissituation, sin hund eller en total främling? Kanske debatten om det kan fortsätta här?

• Princessa

jaha..så nu var jessica och robin förlovade... Undras om det håller på utsidan också..? ;)

hm..vad ska jag hitta på för ämne att diskutera nu då? Gud, va dålig ja e på sånthär!

Tror ni på Gud? Och hur pass mycket tror ni?

• Princessa

nähä..ingen som va intresserad av att disskutera Gud..kanske lika bra det ;)

Vad gör ni hellre; Köper nåt fint till er själva eller ger pengar till välgörenhet?

• Princessa

Själv köper jag hellre nåt till mej själv, eftersom det är så sällan (tycker jag iaf) jag har råd att unna mej nåt.

Suck! Är det ingen som vill hitta på nåt att disskutera!!?!

• Princessa

Till vem/vad brukar du ge pengar då? Ger du stora summor, eller bara lite småmynt?

• Princessa

Jag brukar kompensera att jag är lite dålig på att ge pengar, med att lämna in kläder till olika insamlingar i stället. Pengarna behöver lag lixom själv, men kläder som bara tar upp plats i garderoben kan jag lika gärna ge bort!

Svar på tråden en debatt-tråd!