• Princessa

en debatt-tråd!

Hejhej!

Sitter här en lördagskväll och har väääldigt tråkigt! För att liva upp min kväll så skulle jag vilja debattera lite, om vad som helst... Och ingen diskussion där man bara stryker medhårs, utan där alla kan säga sin åsikt, men utan att "skita" på varann..

Så om det finns nån som känner likadant, välj ett ämne, eller fler! Kommer inte på nåt själv, som skulle kunna starta en debatt..

Kanske en lite konstig tråd, men...:)

• Svar på tråden en debatt-tråd!
  • Fru Cinderella

Om du vore ett skruvstäd,
    vilken skulle vara din starkaste tråd då?

• Princessa

hehe...nu är jag ju lite osäker på vad en skruvstäd är och vad det finns för trådar... :D

• Fru Cinderella

*skrattar*

ett skruvstäd är sådant som man sätter fast saker med i träslöjden och det skulle inte stå tråd. Det skulle stå "starkaste känsla"

• ladymarmelade

Jag har en fråga att ventilera... Vad skulle ni tycka om er pojkvän fortfarande hade kontakt med några tjejer han hade strulat med (även om det är många år sedan)?

Nyfiken på om ni hade reagerat som jag gjorde eller om jag har blivit en svartsjuk, paranoid bitch :D

• Princessa

haha! jahaa..
    alltså..jag e väl lite dum, men jag fattar lixom inte vad du menar... :) Nu vet jag vad ett skruvstäd e, men vilken den starkaste känslan skulle va... hjälp! Ja e så trög!!

• Fru Cinderella

ladymarmelade

Inte alls, min pojkvän har det. Och jag likaså med mina gamla flammor.

• Fru Cinderella

Princessa

Nej du är inte trög. Det är bara jag som är lite galen och väldigt uttråkad.

• Princessa

ladymarmelade, det beror på vilken typ av kontakt han har med dem. Är de nära vänner eller? Om min pojkvän hade kontakt med nån gammal flamma skulle jag inte bry mej. Jag försöker tänka lite tvärtom, om jag har kontakt med nåt gammalt ragg, så vill jag ju inte att han ska ha problem med det. Och med kontakt menar jag inte att man träffas och myser lite, utan att man e kompisar, helt enkelt.

• ladymarmelade

Då är det alltså jag som är paranoid och svartsjuk hehehe... Jag har ingen kontakt med gamla hångel eller one night stands. Jag fattar inte varför man ska ha det? Särskilt inte när de vet att vi är tillsammans men ändå skickar sexinviter och flirtiga sms. Nej, det tycker jag blir för mycket...

• Princessa

cinderella, jag blev lite rädd där ett tag :D

Men för att svara på din fråga så säger jag att jag skulle känna mej lite..pressad om jag var ett skruvstäd.

Svar på tråden en debatt-tråd!